04-01-2012

Bestelling van The Body Shop webshop


Toen ik las dat er voor de webshop van The Body Shop een fijne kortingscode was, waarbij je 20% korting op je gehele bestelling en gratis verzending kreeg, moest ik natuurlijk even een bestelling plaatsen. Dat wilde ik namelijk al langer, maar producten van The Body Shop zijn vrij duur. Nu was er ook nog eens sale, dus dat kwam goed uit! Ik heb een aantal hele fijne producten besteld en na vier dagen kwam mijn pakketje al binnen.


Ik bestelde deze geschenkset met daarin drie kleine bodybutters van de winter LE’s. In deze set zit Spiced Vanilla, Candied Ginger en Cranberry Joy. Er zit 50 ML in per potje. Ik had nog niet aan de geuren gesnuffeld, dus voor mij was het heel handig dat ik nu de mini’s allemaal in één keer kon testen. Ik ben heel erg fan van de bodybutters van The Body Shop, dus het kan nooit kwaad om er weer een paar bij te hebben, haha. Deze kostte eerst €12,00 en in de sale hoef je hier maar €8,40 te betalen.


Bij de geur Love Etc... heb ik al heel vaak stilgestaan. Steeds kocht ik ‘m niet, omdat de prijs me dan toch tegenhield. Nu zag ik echter een leuke geschenkset in de webshop, die ook nog eens flink afgeprijsd was. In deze set zit een eau de parfum van 30 ML en een grote douchegel van 200 ML. De verpakking van deze set vind ik ook zo leuk, echt heel schattig en helemaal Lotte, met die grote roze strik eromheen. Deze set kostte eerst €22,00 en in de sale €15,40.


White Musk Libertine sprak me erg aan. Niet alleen door de superschattige (en mooie!) flacon, maar ook door de geurnoten. Toen ik hier een mooie geschenkset van zag, kon ik het niet laten om ook deze te bestellen. In deze set zit een eau de parfum van 30 ML en een grote douchegel van 250 ML. Deze set kostte eerst €29,00 en in de sale nog maar €20,30.


Dit oogschaduwpalette uit de kerstcollectie van The Body Shop vind ik erg mooi, maar te duur. Ik heb nog nooit oogproducten van The Body Shop geprobeerd, en nu dit juweeltje flink is afgeprijsd heb ik hem dan ook meteen besteld. Wat is ‘ie mooi! Oorspronkelijk kostte dit palette €27,00 en in de sale heb ik deze voor €13,50 gekocht.

Allemaal bij elkaar kostte dit me eigenlijk €57,60, maar dankzij mijn kortingscode kreeg ik 20% korting en hoefde ik maar €46,08 te betalen en waren er geen verzendkosten. Een goede deal, als je het mij vraagt! De kortingscode die ik heb gebruikt: WELKOM1201

Wat vind jij van de producten van The Body Shop?

Adverteerdirect