16-02-2012

MAC Naturally collectie: Mineralize Skinfinish in Redhead


Wat heb ik lang uitgekeken naar de Naturally collectie van MAC! Toen ik de persfoto's zag, een paar maanden geleden, wist ik al meteen dat ik één van de twee prachtige Mineralize Skinfinish wilde hebben. Na een aantal reviews te hebben opgezocht en de beide MSF's te hebben vergeleken, besloot ik voor Redhead te gaan. Meteen toen de Naturally collectie online verscheen op de webshop van Bijenkorf, sloeg ik mijn slag en bestelde ik Redhead.




Redhead komt in het bekende matzwarte, kartonnen doosje van MAC. Op het doosje staat niet veel, enkel de naam van het product, het soort product en op de achterkant de ingrediënten van de MSF. Ook staat op het doosje dat er 9 gram product in zit. 

 

De Mineralize Skinfinish zelf heeft een matzwart, rond doosje van plastic. Het midden is doorzichtig, waardoor je de poeder meteen kunt zien zitten. 


Het doosje gaat open met een stevig kliksysteem, waardoor de bovenkant omhoog gaat. Het poeder zelf staat een beetje bol, dit is bij alle MSF's van MAC het geval. 


Redhead is een warme blush en kan ook gebruikt worden als highlighter. De MSF bestaat uit vier verschillende kleurtjes die van licht naar donker gaan. Ook gaan ze van lichtgoud naar een roestige, bronzen tint. 


Met flits
Zonder flits
De eerste en tevens lichtste kleur is champagnekleurig en bevat heel veel lichtgouden microshimmers. De tweede kleur heeft dezelfde kleur, maar is een tintje donkerder. Ook deze kleur bevat weer veel lichtgouden microshimmers. De derde kleur heeft een roestig tintje en neigt zelfs heel licht naar oudroze met warme ondertoon. Ook deze kleur heeft prachtige microshimmers die moeilijk te beschrijven zijn qua kleur. De vierde, donkerste kleur is roestbruin en bevat bronzen microshimmers. 



Alle kleuren bij elkaar zorgen voor een peachy, bruine tint op je wangen met een supermooie glans en heel veel kleine glittertjes. Deze kleur vind ik zelf perfect staan bij mijn eigen teint en mijn ogen. 

Met flits
Met flits
Redhead is geweldig goed gepigmenteerd, de vier tinten in dit mooie poedertje geven allemaal evenveel kleur af en hebben prachtige shimmers. Het is zeker anders dan een gewone blush met glittertjes, deze Mineralize Skinfinish barst echt van de shimmer! Het zijn mooie, kleine, subtiele glitters die ervoor zorgen dat je huid een prachtige glow over zich krijgen. Ik kan niet wachten tot de zon weer volop schijnt en deze glittertjes kunnen shinen in het zonlicht!

Zonder flits
Dit is mijn eerste Mineralize Skinfinish van MAC en ik moet zeggen dat het echt naar meer smaakt. Ik vind het echt een juweeltje, hij is schitterend! Ik gebruik Redhead als blush en highlighter tegelijk, doordat de lichtste kleur een mooie highlightkleur is. Ik breng 'm aan met mijn angled blush brush en dat gaat prima. Wel is Redhead vrij poederig en moet ik heel voorzichtig doen met mijn kwast, anders vliegt het poeder in de rondte. 


De MAC Naturally collectie is tijdelijk te koop bij MAC verkooppunten en op de webshop van Bijenkorf. Deze Mineralize Skinfinish kost €27,50 wat natuurlijk niet niks is, maar daarvoor krijg je wel iets ontzettend moois! 

Heb jij iets van de Naturally collectie kunnen scoren?

Adverteerdirect