08-07-2012

What's in my make-up bag?


Alhoewel ik dit jaar niet op vakantie ga, pak ik toch regelmatig mijn make-uptasje in. Wanneer ik ga logeren bij Joey, mijn zus of een vriendin, wil ik er natuurlijk wel net zo uitzien als normaal! En dat betekent uiteraard dat ik make-up meeneem. Vorige week heb ik twee nachtjes bij mijn zus geslapen en dit was wat ik allemaal meenam aan make-up.

 

Mijn make-uptasje is van Catrice. Ik vind 't niet per se een heel mooi tasje, maar hij is wel heel handig. Er past veel in, terwijl 'ie qua formaat niet eens veel ruimte in beslag neemt.


Hier zie je alle make-up die ik meenam naar Arnhem bij elkaar. Voor mij valt dit mee, maar een ander zal dit misschien wel veel vinden. Ik heb me echt ingehouden en alleen datgene meegenomen dat ik ook echt wil gaan gebruiken.


Hier zie je de basis voor mijn gezicht. Ik neem altijd mijn gezichtscrème van Weleda mee als ik ergens anders overnacht. Ik kan niet zonder! Misschien weten jullie wel dat ik niet van foundation hou en dit eigenlijk liever niet gebruik, maar tegenwoordig smeer ik er toch een beetje van op mijn kin. Op mijn kin heb ik nog last van littekens van puistjes en wat andere oneffenheden die ik graag gecamoufleerd wil hebben. De rest van mijn gezicht heeft, in mijn ogen, geen foundation nodig dus daar breng ik het dan ook niet aan. Ik breng mijn Photo Finish foundation van Catrice op mijn kin aan met de buffer kwast van Zoeva, deze zorgt voor een goede dekking. De Vitamin E Face Mist van The Body Shop gebruik ik aan het einde van mijn make-up routine, om op te frissen en om alle producten te laten 'smelten' in de huid en een poedereffect te voorkomen. Het Catrice All Round Concealer palette gebruik ik om donkere kringen onder mijn ogen te verdoezelen, dit doe ik gewoon met mijn vingers.


Waarom ik zo'n groot palette meeneem als ik ergens anders ga slapen? Omdat in het Au Naturel palette van Sleek de perfecte kleur voor mijn wenkbrauwen zit. Om mijn wenkbrauwen in te vullen gebruik ik namelijk de donkerbruine, matte oogschaduw uit dit palette. Verder is dit het enige product dat ik meeneem als het gaat om oogschaduw. In dit palette zitten precies de juiste kleuren om neutrale looks mee te maken, maar ook om een wat donkerdere look te creëren. Links zie je mijn favoriete oogschaduwbasis, namelijk de beroemde Primer Potion van Urban Decay. Rechts zie je mijn zwarte liquid liner van Catrice, mijn witte oogpotlood van Catrice (voor op de waterlijn) en een zwart oogpotloodje van Rimmel. Onder het Au Naturel palette zie je de kwasten die ik gebruik om mijn oogschaduw mee aan te brengen. Ze zijn van Zoeva, Essence, Hema en ELF.


Andere oogproducten zie je op bovenstaande foto. Het Hema wenkbrauwpotlood gebruik ik niet, maar wel het handige kammetje dat eraan zit. Daarnaast zie je mijn eyelinerkwastje van Zoeva, die ik gebruik om mijn wenkbrauwen mee in te vullen. Als laatst twee van mijn favoriete mascara's: False Lash Effect en Masterpiece, allebei van Max Factor.


Oké, twee blushes is natuurlijk niet broodnodig, maar ik wil wel graag een beetje af kunnen wisselen als ik ergens anders verblijf. Links zie je de prachtige ombre blush uit de Catrice Revoltaire collectie, genaamd Colourbomb. Daarnaast zie je een andere favoriet, namelijk mijn Rose Gold blush van Sleek. Rechts zie je een Mineralize Skinfinish van MAC, genaamd Redhead. Deze komt uit de Naturally collectie en kun je als blush gebruiken, maar ik gebruik het product als highlighter. Linksonder zie je mijn blushkwast van Hema, mijn kleine blushkwast van Zoeva (daarmee breng ik de highlighter aan) en mijn poederkwast van Zoeva. Rechtsonder zie je de Translucent Loose Powder van Essence, uit de 50's Girls Reloaded collectie.


Als laatste de lipproducten die ik meeneem op 'reis'! Links zie je Baby Lips van Maybelline, een fijne lippenbalsem met SPF en een lekker smaakje. Daarnaast zie je Pinkadilly Circus van Catrice, een neutrale roze lipstick. Rechts zie je de knallende Viva Glam Nicki, die op de lippen bijna neonroze is. Die laatste gebruik ik als ik een rustige ooglook draag en graag een beetje kleur in mijn gezicht wil.

Vind jij dat ik veel of juist weinig make-up meeneem als ik een aantal nachtjes ergens anders ga slapen? Hoeveel neem jij zelf mee?

Er is momenteel een probleem met Intense Debate, het commentsysteem dat ik gebruik. Hierdoor kun je even geen reactie achterlaten, wat ik zelf natuurlijk ook jammer vind. Mijn excuses, ik hoop dat het zo snel mogelijk wordt opgelost!

Adverteerdirect