10-08-2011

MAC Chatterbox Lipstick


In mijn minishoplogje van de vakantie konden jullie het al zien: ik heb mijn allereerste MAC lipstick aangeschaft (oké, oké... gekregen). De lippenstift die ik al een tijdje graag wilde en nu in mijn bezit heb, heet Chatterbox.

De verpakking van de lipstick is zoals elk product van MAC: simpel, strak en zwart. De naam van de lippenstift staat op de zijkant van de verpakking. Hier heb ik niks op aan te merken!



Zoals jullie wellicht weten, hebben de lipsticks van MAC verschillende finishes. Chatterbox is een Amplified Creme lipstick, wat betekent dat hij vooral erg romig en gepigmenteerd is (en dus ook dekkend). En romig is 'ie zeker! Het product glijdt heerlijk over je lippen en voelt lekker zacht aan. Oh, en meiden die de lipproducten van MAC kennen, zijn het vast met me eens als ik zeg dat de geur van deze lippenstift goddelijk is! De lipsticks van MAC ruiken vrij sterk naar vanille/caramel.

De huls van de lippenstift is ook weer simpel, strak en zwart (en onder de dop is de huls zilver). Ik vind de verpakkingen niet heel bijzonder, maar wel stylish en luxe ogen.


Dan nu: tijd voor swatches! Chatterbox is een vrij felle, roze lippenstift. De kleur neigt een beetje naar het 'barbieroze' maar is wel erg draagbaar, vind ik.

De bovenste foto is zonder flits gemaakt, de onderste foto mét. De echte kleur van Chatterbox komt trouwens het meest overeen met de foto zonder flits.



Op de foto's hieronder zie je fullface foto's waarop ik Chatterbox draag. Wederom is de bovenste foto zonder flits gemaakt en de onderste foto met flits.



Conclusie: Ik ben verliefd op mijn eerste MAC lippenstift! Ik ben er echt ontzettend blij mee en heb hem al een paar keer met plezier gedragen. Over de houdbaarheid kan ik vertellen dat de lippenstift goed blijft zitten, ook als je even een hapje eet, maar wanneer je echt een hele maaltijd eet en tussendoor ook veel drinkt, zal hij niet helemaal blijven zitten en is een touch-up wel nodig. Ik ben fan! Ik ga zeker nog een aantal MAC lipsticks aanschaffen!

Een MAC lippenstift kost normaal gesproken 17,50 euro, maar ik heb hem op Schiphol taxfree gekocht en betaalde 14,90 euro.

Wat vinden jullie ervan? En welke lipstick(s) van MAC hebben jullie, of zouden jullie graag willen?

Adverteerdirect