11-08-2011

88 Palette, finally!


Het 88 palette, welke beautyblogger heeft deze niet? Ehm... ik dus, tot gisteren. Ik denk dat ik zo'n beetje de enige beautyblogger was zónder dit palette. Hij stond dan ook al een hele tijd op mijn wishlist! Het probleem was: ik wist niet waar ik dit palette moest bestellen. Zoals jullie misschien al weten, was ik totaal niet tevreden met mijn 88 warm palette, die ik bestelde bij Zoeva. Ik las ook veel positieve dingen over Zoeva de laatste tijd, dus ik twijfelde toch of ik niet alsnog mijn 88 palette daar zou bestellen. Ik koos er uiteindelijk voor om mijn palette te bestellen bij de webshop van Cherize. Ik koos voor de matte versie, waarvoor ik 15,95 euro betaalde. Ontzettend goedkoop! Ik weet dat de paletten op Ebay nog goedkoper zijn, maar ik moet nog even uitvogelen hoe Ebay werkt, haha. Op naar de foto's van het palette!




Dit is 'm dan! Ik vind het palette ontzettend mooi. Heerlijk, al die vrolijke kleurtjes bij elkaar! Ook ben ik blij met de rij van de neutrale kleuren, helemaal links. Maar natuurlijk ben ik het meest blij met het feit dat ik nu nóg meer kleuren oogschaduw heb, en dus nóg meer uiteenlopende looks kan maken!

Ik heb even een paar random kleuren geswatched, om jullie de pigmentatie te laten zien. En die bevalt me zeer goed, in tegenstelling tot de kleuren uit mijn 88 warm palette! Boven zonder flits, onder met flits:




Natuurlijk zullen jullie binnenkort een paar looks voorbij zien komen met dit mooie palette. Ik ben er zo blij mee, éindelijk ben ik ook in het bezit van dit kleurrijke juweeltje!

Welke 88 palettes hebben jullie? En welke gebruiken jullie het meest?

Adverteerdirect