01-03-2012

Vier nieuwe Catrice Ultimate Nail Lacquers, review met swatches!




Aaahh! Catrice heeft nieuwe nagellak in het schap! Ik ben een loser, want ik kon de verleiding niet weerstaan, terwijl ik deze maand eigenlijk geen geld aan beauty uit wilde geven. Zeg nou zelf, als jullie mij zouden zijn en je zag de vier bovenstaande nagellakken in het schap, dan had je ze toch ook meegenomen? Ach, nu ik toch vier nieuwe lakjes heb gekocht kan ik ze net zo goed voor jullie swatchen en reviewen.



 
 

Ik heb nog niet zoveel groene nagellak in mijn bezit en ik vind King of Greens een leuke toevoeging. Het is een metallic groene kleur, met een frosty finish. De nagellak heeft prachtige, lichtgroene glittertjes die King of Greens nét even wat specialer maken. Hij lakt erg prettig, maar droogt een tikje streperig op; iets wat wel vaker het geval is bij metallic kleurtjes. De nagellak dekt in twee laagjes.
 

ACid/DC is een bijna neon-groene nagellak, waarvan de kleur me meteen aan limoenen doet denken. Ik vind deze kleur vrij gewaagd, het is niet een kleur die ik vaak zal dragen waarschijnlijk. Toch wilde ik 'm graag hebben voor in de zomer en voor nail-art. Het is een creamy lakje, maar in het felle licht zul je wel een hele fijne shimmer ontdekken. ACid/DC verraste me tijdens het lakken, want ik had verwacht dat 'ie wat problemen op zou leveren (net als met lichtgele nagellak, dan droogt het niet egaal op). Dit is echter niet gebeurd en na twee laagjes had ik een mooie, egale, bijna neon-groene lak op mijn nagels.



Welcome to Roosywood is een donkere oudroze nagellak met een creamy finish. Geen shimmer of glitter, alleen een mooie glans als finishing touch. Ik vind dit een klassieke, tijdloze kleur. Deze lakt perfect: niet streperig, perfecte structuur en eigenlijk al met één laagje dekkend (ik heb zelf twee laagjes aangebracht). De groene vlekken op mijn pink en ringvinger komen van ACid/DC trouwens, die is wat lastig te verwijderen...

 
 Last but definitely not least, Genius in the Bottle. Deze nieuwe nagellak van Catrice is in mijn ogen de meest bijzondere tot nu toe. Mensen vergeleken deze prachtige duochrome nagellak al met Peridot van Chanel, maar een échte dupe is het niet. Mij maakt het niets uit of het een dupe is of niet, ik vind hem sowieso schitterend! Genius in the Bottle was moeilijk vast te leggen op camera, vandaar dat ik hier wat meer foto's van heb gemaakt dan van de andere lakjes. Het is een groene en gouden duochrome, die in sommige lichtvallen ook nog iets blauws en zelfs paars lijkt te hebben. Vooral in het flesje vind ik deze genius mooi en ik vind het dan ook zeer jammer dat je op de nagels vooral de groene en gouden kleur terug ziet. Van de blauwe sheen is helaas niets terug te zien. Ook bevat de nagellak nog fantastische duochrome glittertjes die hem nóg specialer maken. Ook al is de blauwe kleur niet terug te zien op de nagels, vind ik Genius in the Bottle erg mooi en ik heb hem al een aantal dagen achter elkaar gedragen. Deze lak is met twee laagjes dekkend en levert geen problemen op. Wel droogt 'ie een tikje streperig op, wat vast en zeker met de finish te maken heeft. 

Ik ben zeer tevreden over mijn vier nieuwe aanwinsten! Eigenlijk wil ik nog wel een paar van de nieuwe nagellakken van Catrice, maar ik wacht er nog eventjes mee (ik hoop op een leuke 1+1 gratis actie, haha). 

Catrice Ultimate Nail Lacquers kosten €2,50 per stuk en zijn in een heleboel leuke kleuren te koop bij Kruidvat. 

Heb jij al iets van het vernieuwde Catrice schap gekocht?


Adverteerdirect