17-11-2011

LOTD: Cold Blues, Purples & Pinks


Jippie, tijd voor een look! Ik vind het altijd leuk om (voor mij) nieuwe looks te maken en op mijn blog te laten zien. Meestal maak ik warme looks, maar vandaag heb ik een koude look gemaakt. Past wel goed bij de temperatuur van buiten op dit moment, toch?


Op mijn ogen heb ik gebruik gemaakt van goud, paars, grijsblauw, felblauw, teal en bruin. Onder mijn ogen heb ik een paars oogpotlood gebruikt en een felle, paarse oogschaduw om te smudgen.

Ik kort Urban Decay Book Of Shadows Volume III even af naar UD in het stuk hieronder.

- In de binnenste ooghoek bracht ik Maui Wowie (UD) aan, een shimmery gouden kleur.
- Daarnaast bracht ik een rood/paarsige oogschaduw aan, die ik goed door heb laten lopen met de gouden kleur. Ik gebruikte Last Call (UD) hiervoor.
- Daarnaast bracht ik de grijsblauwe kleur uit het Sleek Storm palette aan. Dit heb ik vervaagd, om voor een mooie overgang te zorgen met naast Last Call.
- Vervolgens bracht ik in de buitenste ooghoek een mix aan van Radium en Haight (allebei UD). Deze mix heb ik ook in de arcadeboog voorzichtig aangebracht.
- Als laatst heb ik een warme, shimmery bruine kleur gepakt (Suspect, UD), om alle kleuren in de arcadeboog mooi samen te laten smelten.
- Onder mijn oog heb ik het paarse oogpotlood van Urban Decay gebruikt en de paarse oogschaduw, Psychedelic Sister (UD), om het lijntje iets minder hard te maken.


Op mijn gezicht heb ik de Garnier BB Cream, hier heb ik een sample van om te proberen. Natuurlijk kon ik het niet laten om mijn geliefde MAC blush te gebruiken, Gleeful. Verder heb ik de gewoonlijke dingen gebruikt: concealer (Essence Stay All Day), losse poeder (Sephora Mineral Loose Powder Foundation) en zijn mijn wenkbrauwen ingevuld.

Op mijn lippen draag ik een lichte, barbieroze lipstick, om de koele look helemaal af te maken. Het is Frozen Rose van Catrice, een creamy (en heel romige) lipstick.


Wat vinden jullie van zo’n koele look? Ik moet er zelf erg aan wennen, ik vind het wel mooi geworden, maar met de barbieroze lippen is het me toch wel iets te koel en kleurrijk, voor overdag in ieder geval.

Adverteerdirect