09-05-2011

Leuke aanbieding bij Kruidvat


(Klik op de afbeelding voor een groter formaat)

Even een snel artikel tussendoor: Vanaf morgen geldt een superleuke (en voordelige!) aanbieding bij Kruidvat Kruidvat: 1+1 gratis nagellak! En dit geldt voor alle merken die nagellak verkopen! Ook zijn alle combinaties mogelijk. Je kan dus bijvoorbeeld één nagellak van Catrice kopen en één van Maybelline NY. De korting wordt verrekend als 50% kassakorting. Heerlijke aanbieding! Ik weet wel waar ik woensdagmiddag te vinden ben! De aanbieding loopt van 10 mei t/m 22 mei.

De Etos heeft ook een leuke aanbieding deze week: 2e product gratis op alle producten van Bourjois! Ik weet niet precies tot wanneer deze aanbieding loopt.
In ieder geval kan ik jullie de blushes van Bourjois sterk aanraden!

Ik dacht dat het misschien wel leuk was om jullie op de hoogte te brengen van deze geweldige aanbiedingen. Morgen weer een 'gewoon' artikel!

Adverteerdirect