26-01-2012

TAG: Liebster Blog


Laatst werd ik door de lieve Maud getagd met de Liebster Blog Tag. Ik vind dit echt een superleuke tag omdat je hierbij andere bloggers in het zonnetje kunt zetten, die naar jouw mening meer aandacht verdienen. Maud had mij genoemd in haar lijstje van 5 blogs, echt heel lief. Dus Maud, als je dit leest, hartstikke bedankt daarvoor! Natuurlijk ga ik jullie nu ook mijn lijstje van 5 blogs laten zien die ik volg en waarvan ik vind dat ze in de spotlight mogen staan.



 Ik wil wel nog even zeggen dat ik nog veel meer blogs volg, naast de vijf blogs die ik nu in het zonnetje zet. Ik volg zo'n 20 blogs en het was dus ook lastig om te kiezen! Maar uiteindelijk is het me gelukt, haha.


Ik begin maar meteen met Maud's blog, Beauty Before Breakfast. Waarschijnlijk kennen de meesten van jullie haar site al, maar toch verdient ze het om in mijn lijstje te staan. Maud maakt geweldige looks, die vaak heel kleurrijk en creatief zijn. Ook is ze erg goed in nail-art en plaatst ze regelmatig handige tutorials. Beauty Before Breakfast behoort absoluut tot mijn favoriete blogs.


We Are Fashion is de blog van Sanne, die voornamelijk over beauty en fashion gaat. Sanne plaatst de nieuwste fashiontrends en maakt mooie collages met betaalbare kledingstukken die makkelijk te verkrijgen zijn. Ook maakt ze veel leuke filmpjes, onder andere tutorials en DIY's.


Lovelystuff is de beautyblog van Joan, een superlieve meid die ik al heel lang volg. Joan maakt ontzettend mooie ooglooks en plaatst duidelijke reviews over fijne producten. Ook heeft ze sinds kort een eigen webshop waar ze allerlei prettige beautyproducten verkoopt.


BySjanty volg ik ook al een langere tijd. Deze leuke beautysite is van Chantal, wederom een leuke meid. BySjanty plaatst veel handige reviews over budgetproducten die voor iedereen goed verkrijgbaar zijn. Ook kan Chantal als de beste smokey eyes maken! Haar site is de laatste tijd erg gegroeid, wat ik persoonlijk heel leuk vind om te zien.


Todaysbeauty volg ik nog niet heel lang, maar is in korte tijd uitgegroeid tot één van mijn favoriete blogs. Het is de site van Manon, die prachtige looks kan maken. Haar tutorials zijn heel leuk en ik vind dat ze originele ooglooks maakt. Ook plaatst Manon veel beauty DIY's, waar je echt iets aan hebt.

Misschien kenden jullie een paar van deze blogs al, maar ik vind dat deze wel even in het zonnetje mogen staan! Stuk voor stuk leuke sites waar je terecht kan voor mooie looks, fijne reviews en andere leuke artikelen. Zeker het kijken (en volgen) waard!

Wat zijn jouw favoriete blogs?

Adverteerdirect