27-01-2012

NOTD: Rimmel Lycra Pro Professional Finish: 367 Bare Necessities



Eindelijk weer eens een NOTD! De laatste blogpost waarin ik liet zien welke nagellak ik op dat moment droeg is alweer een tijdje geleden. Niet omdat ik minder nagellak draag tegenwoordig, maar omdat ik vooral weer wat oude lakjes heb ontdekt waar ik al eerder NOTD’s van heb gemaakt. Vandaag echter een (voor mij) nieuwe nagellak op mijn nagels: 367 Bare Necessities van Rimmel.




Bare Necessities is een nagellak uit de Lycra Pro Professional Finish lijn van Rimmel. De nagellak belooft een wel tien dagen op je nagels te blijven zitten, zonder te chippen en/of te vervagen.



Het kwastje van Bare Necessities is vrij breed en plat. Rimmel noemt het kwastje zelf een ‘maxi brush’. Ik vind het een prettig kwastje, op deze manier kan je de nagellak in twee stroken aanbrengen op je nagels en krijg je een minder streperig effect.



Bare Necessities is een lichte taupekleur, die je ook wel ‘nude’ zou kunnen noemen. De lak is geheel creamy en bevat geen shimmer of glitter. Ik vind de kleur erg mooi, het staat rustig doordat het geen opvallende knalkleur is en heeft ook iets chics. Zeker geschikt voor op het werk!



De nagellak is zeker longlasting, hij heeft een ongeveer een week op mijn nagels gezeten. Na zo’n zeven dagen kreeg ik wat tipwear en heb ik Bare Necessities van mijn nagels gehaald. De belofte van het chippen komt Rimmel zeker na, zoals ik al zei kreeg ik pas na zeven dagen tipwear. De kleur was aan het einde nog net zo mooi als in het begin en is dus niet vervaagd.



Ik ben blij verrast over deze nagellak van Rimmel! Meestal heb ik het niet zo met beloftes van merken als het gaat om nagellak, maar ik merkte dat Rimmel haar beloftes dit maal goed is nagekomen.

 De Lycra Pro Professional Finish lijn van Rimmel ligt in de winkels en alle nagellakken uit de lijn kosten €6,99, wat ik een schappelijke prijs vind voor zo’n kwalitatief goede nagellak!

Wat zijn jouw ervaringen met Rimmel nagellak? En wat vind je van deze kleur?

Adverteerdirect