24-02-2012

TAG: De lipsticktag

Bron
Onlangs werd ik door de lieve Kelly getagd met de Lipsticktag. Ik ben dol op lippenstift, dus deze tag wilde ik zeker niet aan me voorbij laten gaan!



1. Hoeveel lipsticks heb je in je make-up collectie?

Ik bezit momenteel 48 lipsticks. Wow, ik schrok er zelf een beetje van! Ik had geen idee dat ik er zoveel heb. Dit zijn trouwens alleen de grote lipsticks, ik heb ook nog een stuk of 20 mini's, maar die heb ik niet meegeteld.



2. Hoe berg jij je lipsticks op? Plaats hiervan een foto.

Ik berg mijn lipsticks op in een lege Glossybox. Die dozen van Glossybox zijn echt heel handig, ik gebruik die momenteel ook voor mijn lipgloss en voor andere beautydingetjes. Tip! In de twee doosjes (de witte en de paarse) zitten een aantal mini lipsticks en in het bloemendoosje ook.


3. Wat was je allereerste lipstick?

Mijn allereerste echte lipstick (op de mini's na) was van Beauty Paris, een merk dat ik verder niet ken. Deze lippenstift zat in een grote beautycase die ik voor mijn 10e of 11e verjaardag kreeg van mijn stiefoma. Ik heb de lipstick bewaard, omdat ik zo'n sentimentele zak hooi ben die zulke dingen niet weg kan gooien.



4. Heb je weleens een lipstick opgemaakt? Zo ja, welke?

Nee, nog nooit. Maarrr, dat heeft wel een reden! Als ik een lippenstift heel erg mooi en fijn vind en ik zie dat hij steeds korter word en dus bijna op gaat, gebruik ik 'm nog maar heel weinig. Dat gebeurde bijvoorbeeld bij Spicy Coral, een bekende en geliefde lipstick uit het oude assortiment van Catrice. Deze lippenstift vind ik zo fijn en mooi dat ik het zonde vind om hem te gebruiken, omdat 'ie nog maar heel kort is en als deze op gaat kan ik hem nergens meer krijgen.



5. Wat is je lievelings lipstick?

Ah, voor deze vraag was ik al bang! Moeilijk om er eentje te kiezen, dus ik cheat een beetje en kies er twee. Chatterbox van MAC is echt een favoriet, net als Shake-up Pink van Rimmel. Die twee gebruik ik by far het meest en vind ik ook het mooist.



6. Wat is je lievelings budget lipstick?

De Round Lipsticks van NYX vind ik echt heel goed. Ze geven ontzettend veel kleur af, zelfs de lichtste kleuren, ze zijn lekker romig, ze hebben heel veel verschillende kleuren (en dus keuze) en ze blijven ook nog eens goed zitten. Als ik er eentje moet kiezen die ik het liefst draag, van deze NYX Round Lipsticks, is het Tea Rose.



7. Welke lipstick draag je het meest in het dagelijks leven? Bijv. naar school of werk?

Dan kom ik weer terug bij Shake-up Pink van Rimmel, dat is een kleur die altijd kan. Hij is erg aanwezig, maar niet te fel. Ook Tea Rose en Doll van NYX draag ik graag in het dagelijks leven.


8. Voor welke lipstick heb je de meeste moeite gedaan om hem te krijgen?

Misschien niet echt moeite gedaan, maar ik heb I'm Sailing van de Essence 50's Girls Reloaded op een bijzondere manier gekregen. Ik plaatste een tijdje geleden een artikel over make-up producten die ik graag zou willen hebben, maar die niet meer te koop waren om verschillende redenen. Daar stond I'm Sailing van Essence bij. Lieve bezoekster Carola stuurde mij een paar uur later een mailtje dat zij de lipstick had maar nooit droeg en vroeg me of ik hem zou willen hebben. Dat wilde ik natuurlijk wel!



9. Wat is je grootste lipstick miskoop en waarom?
Dat is toch wel de enige lipstick van het (toenmalig) vernieuwde assortiment van Essence, in de kleur All About Cupcake. Hij geeft pas na twintig keer smeren een lichte kleur op je lippen en doet verder niets bijzonders. De kleur (wat er van zichtbaar is, tenminste) blijft niet lang zitten en voelt niet prettig aan. Nee, geen fan van de Essence lipsticks!



10. Welke lipstick staat er zeker nog op jouw verlanglijstje?

Heb je even? Haha, er zijn heel veel lipsticks die ik nog graag zou willen. Onder andere de MAC Nicki Minaj Viva Glam (Pink Friday), een mooie lipstick van Yves Saint Laurent en dan nog een heleboel andere MAC lipsticks die ik waarschijnlijk nooit allemaal zal kopen/hebben, helaas.



Allereerste wil ik Kelly bedanken voor het taggen, dus bij deze: Kelly, bedankt! Ik heb de tag al op veel blogs gezien en ik ben er een beetje laat mee, ik weet niet zo goed wie de tag al heeft gekregen en wie niet. Daarom heb ik besloten niemand specifiek te taggen, maar natuurlijk zou ik het heel leuk vinden als jullie de tag overnemen als je hem nog niet hebt gedaan.

Ben jij ook zo gek op lippenstift? Of hou je het liever bij lipgloss of lippenbalsem? Of misschien wel helemaal niets? Let me know!

Adverteerdirect