03-06-2011

Mijn Zoeva palettes

Vandaag een artikel over mijn Zoeva palettes. Zoeva.de is een Duitse webshop, waar je heel veel palettes kunt vinden, voor een leuk prijsje! Ook kan je hier mooie pigments, eyeliners, lippencils, en nog veel meer leuke producten vinden.
Ik heb het 88 Warm Palette en het Sunpower Blush Palette.





Dit is het Sunpower Blush Palette. Er zitten 10 verschillende kleuren blush in. Zien de kleurtjes er niet prachtig uit? Zoals je kan zien heb ik het palette al meerdere malen gebruikt. Sommige blushes zijn vrij poederig en stuiven een beetje, vandaar dat er al wat losse poeder tussen de blushes zit.


De bovenste rij blushes uit het palette. Vooral de donkergouden blush is vrij poederig! Wel zijn alle kleuren erg gepigmenteerd. De middelste is geheel matte, en zou je kunnen gebruiken om te contouren.


Dit zijn swatches van de onderste rij uit het palette. Dit is mijn favoriete rij. Ik gebruik vooral de laatste twee blushes vaak. Alle kleuren zijn goed gepigmenteerd, behalve de oranje (en dat is misschien maar beter, haha).




Hier zie je het 88 Warm Palette. Ik heb dit palette al best een tijdje, maar ik moet zeggen dat ik het niet zoveel gebruik. Ik vind de kleuren prachtig, en je kan er best mooie (neutrale) looks mee maken, maar sommige kleurtjes zijn gewoon niet zo goed gepigmenteerd. Vooral de kleuren waar veel shimmer (en bij sommige chunky glitters!) inzit, zijn niet zo goed gepigmenteerd. Dat vind ik echt jammer, want het zou anders echt een heel fijn palette zijn geweest.


Op de bovenstaande foto zie je een aantal swatches. Helemaal links zie je de witte kleur uit het palette. Nou ja, het is de bedoeling dat je hem ziet... er komt duidelijk niet veel kleur vanaf! De gouden daarintegen is wel erg goed gepigmenteerd, en de metallic zilveren ook. De pigmentatie verschilt echt per kleur.

Conclusie:
Als ik jullie was zou ik het 88 Warm Palette, als je die graag wilt, ergens anders bestellen. Ik kan me niet voorstellen dat er geen betere zijn. Ik ben totaal niet ontevreden, maar ik vind de pigmentatie gewoon tegenvallen van sommige kleurtjes. Het Sunpower Blush Palette daarintegen, zou ik wél bestellen bij Zoeva. Hier ben ik echt super blij mee! Echt een aanrader!

Het Sunpower Blush Palette kost €12.95 en het 88 Warm Palette kost €16.95

Welke producten van Zoeva hebben jullie al uitgeprobeerd?

Adverteerdirect