09-08-2011

Lucky me... again!


Zoals sommigen van jullie weten, had ik ongeveer anderhalve maand geleden een paar winacties gewonnen. Dat vond ik natuurlijk superleuk! Ik schreef toen dat ik even zou stoppen met meedoen aan winacties, omdat ik het anders een beetje gemeen vond tegenover anderen. Dus, braaf als ik ben, schreef ik netjes in de comments op desbetreffende artikelen dat ik de winacties even aan me voorbij liet gaan omdat ik al een aantal dingetjes gewonnen had. Ik kreeg toen echter een paar opmerkingen van meiden: 'Nee joh, doe gewoon lekker mee!', en: 'Iedereen mag gewoon meedoen, jij dus ook!' Na een paar weken te hebben gewacht, besloot ik om maar weer mee te doen met winacties. En het was eigenlijk al snel weer raak! Bij Teske won ik een mooie armband, en bij Cherize won ik een fijne crème voor de droge huid. Wát een geluksvogel ben ik. Ik snap er niets van, zo win ik mijn hele leven lang geen enkele prijs, en ineens win ik er een aantal achter elkaar!

Ik wilde hier eigenlijk geen artikeltje over maken, omdat ik stiekem toch een beetje bang ben voor negatieve reacties. Ik heb trouwens al één negatieve reactie gekregen, als in: 'Je zou toch niet meer meedoen met winacties?!' Dus... ik heb het bovenstaande verhaal netjes uitgelegd aan dit meisje en vervolgens geen reactie meer gekregen. Ach, ik blijf echt niet steeds winnen hoor. Mijn geluk is ook een keertje op. En die meiden letten ook echt wel op dat bij een volgende winactie, weer een ander wint.

Anyway, ik vond het toch leuk om een paar foto's te laten zien van de dingen die ik won. Niet om jullie jaloers te maken (dat is echt absoluut niet mijn bedoeling!), maar omdat ik wel erg blij ben met de spulletjes, en ik weet zeker dat sommige bezoeksters het wél kunnen waarderen als ik er een artikel over schrijf.

Deze armband won ik bij Teske. De armband is van de webshop Jewels From Above. De armband bestaat uit zoetwaterparels, Swarovski kristallen en echt zilver. Ik vind hem echt supermooi! Ik vind het eigenlijk een beetje eng om 'm te dragen, want dit is mijn eerste armband die zoveel waard is (89,90 euro!). Ik zal er in ieder geval heel zuinig op zijn, en ik ben Teske en Jewels From Above natuurlijk heel dankbaar voor het winnen van de armband.




Deze Lettuce Cucumber Jelly Cream van Skinfood won ik bij Cherize. De crème komt van de BB Cream Webshop, en is bedoeld voor de droge huid.
De crème beschermt de huid tegen vuil en hydrateerd langdurig. Klinkt goed! De crème ruikt overigens heeeerlijk, heel fris!




Nou, ik ga er uiteraard van uit dat ik voorlopig niks meer win! Ik gun het andere meiden ook, om te winnen. Ik voelde ook wel een beetje schuldig toen ik wéér iets gewonnen had. Ik had een beetje tegenstrijdige gevoelens: ik vond het heel leuk dat ik gewonnen had, maar ik was ook bang voor negatieve reacties...

Adverteerdirect