30-07-2011

Essence Sunclub Bronzer & Highlighter


In mijn shoplog konden jullie zien dat ik twee bronzingproducten van de Sunclub collectie van Essence heb aangeschaft. Vandaag laat ik jullie wat foto's en swatches zien van beide producten!



Dit is de bronzing blush, voor de lichtere huid, in de kleur Good Morning Sunshine. Het printje van de bronzing blush vind ik leuk. Het oogt misschien een beetje goedkoop, maar toch vind ik het wel grappig staan, die twee vrouwen afgedrukt in het product.



De bronzer is helemaal mat. Dat vind ik persoonlijk fijn, want zo kan je hem goed gebruiken om te contouren. De blush is vrij licht, iets te licht voor mijn huid. Er zit wel een hele mooie shimmer in, dus ik zou hem wel als highlighter kunnen gebruiken voor op een andere (donkerdere) blush. Op beide swatchfoto's is de rechter swatch gemaakt van de bronzer en de blush gemengt met elkaar.


Hier zie je de highlighter powder, in de kleur Summer Glow. Het doosje ziet er prima uit, ik heb er niks op aan te merken.


Als je het deksel er afhaalt, zie je een puff die je kunt gebruiken om de poeder aan te brengen.


Onder de puf zit nog een plastic beschermlaagje, die je er ook af kunt halen, om ervoor te zorgen dat de poeder niet meteen uit de gaatjes komt. Dit vind ik heel fijn, want zo voorkom je een hoop geklieder!


Als je de plastic beschermlaag er afhaalt, ben je bij het product aangekomen. Als je zachtjes tegen de zijkant van de verpakking aantikt, komt er een beetje poeder uit de gaatjes omhoog. Look at that prettyness! Je ziet op deze foto goed dat de highlighter mooie shimmers bevat.


Dit is een swatch op mijn arm. Ik heb hier een laagje poeder van de highlighter aangebracht, en ziet het er niet prachtig uit? Je ziet in principe niks terug van de bruine kleur, maar alleen van de mooie gouden shimmer! Ik ben er dol op!


Op deze foto draag ik de bronzing blush en de highlighter. De bronzing blush heb ik aangebracht onder mijn jukbeenderen, en de highlighter heb ik aangebracht óp mijn jukbeenderen. Ik ben fan, vooral van de highlighter!

Voor de bronzing blush heb ik 2,49 euro betaald en voor de highlighter betaalde ik 3,49. Prima prijzen, voor zulke fijne producten!

Adverteerdirect