21-07-2011

Ik ga op reis en ik neem mee...

Zoals jullie gister al konden lezen, ga ik vandaag op vakantie! Ik zal jullie laten zien welke make-up ik meeneem naar Turkije.



Linksboven zie je mijn poeder van Sephora. Deze gebruik ik graag om mijn concealer af te poederen en te matteren. Rechtsboven zie je de Translucent Loose Powder van Essence. Deze gebruik ik om mijn hele gezicht te matteren en om eventueel bij te poederen tussendoor. Rechtsonder zie je een iets donkerdere (multicolor) poeder van Catrice, omdat ik bang ben dat mijn poeder van Sephora te licht voor me zal zijn als mijn huid gebruind is. In het midden zie je mijn Essence Stay All Day concealer, die ik gebruik onder mijn ogen. Daaronder zie je een concealer van Catrice, die ik gebruik voor kleine plekjes die wat camouflage nodig hebben.


Blush is mijn favoriete beautyproduct, ik vond het dus moeilijk om maar één blush mee te nemen. Ik heb liever wat meer keuze! Links zie je Dazzling Peach van H&M, daarnaast Lila's D'or van Bourjois. Daarnaast zie je Fairy Dust; een highlighter van Catrice. Helemaal rechts zie je de welbekende Jip & Janneke bronzer van de Hema. Linksonder zie je mijn matte bronzer; All Over Bronze Glow van NYC. Daarnaast zie je Pink Cheek Glow van NYC, en helemaal rechts zie je een highlighter van Essence, met de naam Summer Glow.


Op de foto hierboven zie je links mijn Catrice gelliner, de zwarte. Daarnaast zie je mijn bruine gelliner van Essence. Daaronder zie je mijn twee wenkbrauwpotloodjes en mijn wenkbrauwgel van de Hema. De mascara's die ik meeneem zijn False Lash Effect van Max Factor, en MAC Haute & Naughty Lash. Rechts zie je mijn witte kajal oogpotlood van Catrice, een zwarte waterproof eyeliner van Catrice, en een donkergroene eyeliner van Catrice (uit de Papagena collectie).


Ik wilde eigenlijk mijn twee Sleek palettes meenemen, maar doordat die oogschaduws vrij breekbaar zijn, durfde ik het niet aan om ze mee te nemen. Ik ben sowieso niet van plan om veel oogschaduw te gaan dragen, vandaar de vrij neutrale kleuren. Linksboven zie je mijn NYX palette in Strike A Pose, uit de Runway collectie. Die neem ik mee omdat er een goede witte oogschaduw inzit, en omdat de twee bruine ook erg fijn zijn. Daarnaast zie je een Smokey Eyes paletje van Catrice. Linksonder zie je een huidskleurige oogschaduw van Bourjois, in de kleur 08. Daarnaast zie je een duo van Catrice, waarvan ik de matte bruine kleur heel vaak gebruik. Als laatst zie je een mono van Catrice: The Captain of the Black Pearl (een zwarte oogschaduw met glitters).


Natuurlijk wil ik mijn nagels netjes gelakt hebben als ik aan het strand lig te bakken. Ik heb een paar zomerse kleurtjes meegenomen, zodat ik ter plekke kan kiezen welke ik op wil doen. Bovenste rij, van links naar rechts: Lucky in Lilac, Miss Piggy Reloaded, Bloody Mary to go, Up in the Air (allemaal van Catrice). Daaronder zie je Plum Perfect van Essence, Check me Out van H&M, en een neonroze van de Hema, zonder naam.


Ook lipproducten zijn een favoriet, als het gaat om beautyproducten! De lipglosjes die ik meeneem van boven naar beneden: My Favorite Milkshake, Summer Cherry, Sunkiss Coral, en van de onderste kan ik geen naam meer lezen (die is er helemaal afgesleten!). De lipglosjes zijn allemaal van Essence, trouwens.


Lotte zonder lippenstift is als een vis zonder water. Ik wilde er eigenlijk nog véél meer meenemen, maar ik vond eigenlijk dat ik al veel te veel make-up bij me heb... *oeps*. Van links naar rechts: Shake Up Pink van Rimmel, Tea Rose van NYX, Summerlove van NYX, Thalia van NYX, Nude Coral van Essence, Cute Pink van Essence.


Ik ben zo iemand die chronishe droge lippen heeft (heel vervelend!), ik heb dus ook een lipscrub en balsems nodig. Links zie je mijn Biocura lippenbalsem met granaatappel-extract, daarnaast zie je een lippenbalsem van The Body Shop in aardbeiengeur/smaak, en als laatst een lipscrub van Lush in bubblegumgeur/smaak.


Ik neem ook een aantal kwasten mee. Je ziet een poederkwast, die ik gebruik voor poeder (duh!) en mijn matte bronzer. Deze grote kwasten zijn beide van H&M. Ook zie je een blushkwast, die ik gebruik voor de blush en de highlighter. Verder zie je twee eyelinerkwastjes van Catrice, ik heb er twee omdat ik niet wil dat er nog zwarte gelliner aan het kwastje zit als ik mijn bruine gelliner gebruik, en ik heb tijdens mijn vakantie waarschijnlijk geen zin om ze te wassen. Verder zie je een aantal oogschaduwkwastjes (de meeste komen van de HEMA, en het kwastje met de donkerpaarse haren is van Essence).

Zo... dat was het dan! Eigenlijk is het te zot voor woorden dat ik zoveel meeneem, terwijl ik waarschijnlijk de hele dag aan het zwemmen ben of aan het strand lig. Maargoed, ik wil er natuurlijk wel mooi uitzien als we wat kraampjes gaan bekijken, en als we 's avonds aan de bar gaan hangen! Beter te veel dan te weinig, zeg ik dan maar...

Verder neem ik natuurlijk een oogschaduwbasis en parfum mee, maar dat heb ik nu niet op de foto gezet. En de lichaam- en haarverzorgingsproducten leken me niet zo interessant om te laten zien.

Nemen jullie ook altijd veel te veel make-up mee als je op vakantie gaat? Of hou je het bij een likje waterproof mascara?

Adverteerdirect