06-08-2011

Vakantie minishoplogje!


Zoals jullie weten ben ik 10 dagen in het zonnige Turkije geweest. Mijn vriend en ik hebben daar een heerlijke vakantie gehad! We waren beiden nog nooit eerder in Turkije geweest en we hoorden van veel mensen dat het een kledingwalhalla was (nep-merkkleding, uiteraard). Nu ben ik al niet zo van de merkkleding, maar als het dan nep is, hoef ik het al helemaal niet. Voor jongens vind ik merken dan weer wel leuk, denk dan bijvoorbeeld aan G-Star, Replay, Tommy Hilfiger, Ralph Lauren etc. Mijn vriend heeft dan ook lekker veel shirts en polo's gekocht, die er allemaal heel goed uitzien en echt spotgoedkoop waren (na flink te hebben afgedingd).

Ik had verwacht dat ik wel íets zou kopen aan kleding, maar ik kwam Nederland weer binnen zónder nieuwe kleren. Ik had enkel een lippenstift en wat nagellak gekocht.

Jongens, ik heb mijn allereerste MAC lipstick! Jippie! Ik wilde deze al ontzettend lang, hij stond ook al tijden op mijn wishlist. Toen we op de heenweg op Schiphol waren, móest ik natuurlijk even een kijkje nemen bij MAC. Alles was natuurlijk taxfree, dus ik wilde sowieso iets kopen. Al snel besloot ik om voor een lipstick te gaan. En uiteraard ging ik voor de lipstick die ik al die tijd al wilde: Chatterbox! Joey, mijn vriend, vroeg hoeveel zo'n lipstick kostte. Ik vertelde hem dat ze normaal zo'n 18 euro kosten, maar dat het nu taxfree was. De prijs was nu 14,90 euro. Joey zei: "Deze wil je al heel lang, toch? Ik betaal hem wel voor je." Ahhh, zo lief! Mijn allereerste MAC lippenstift, gekregen van mijn vriend! Dat vergeet ik natuurlijk nooit meer, haha. En kijk even naar de foto, is het geen beauty?! Chatterbox is mijn nieuwe favoriete lipstick, moge dat duidelijk zijn. Review volgt nog!


In Turkije zag ik eigenlijk geen bijzondere beautyproducten. Ik zag wel wat leuke dingen, maar het zag er kwalitatief gezien niet best uit, dus heb ik het maar laten liggen. Wel zag ik, in een rommelbak in een apotheek in een klein dorpje, nagellakjes van Golden Rose liggen voor 1 euro per stuk. Dát kon ik natuurlijk niet weerstaan! Ik zag wel dat ze waarschijnlijk nep zijn, omdat de logo's er alledrie van elkaar verschillen. Ik koos 3 kleuren uit. Ze hebben helaas geen namen, alleen nummers.

54 - Een felle, donkerpaarse kleur met roze glans/sheen.


93 - Een knallende koraalrode kleur, die erg neigt naar oranje.


218 - Een lief lichtlila kleurtje.


Hier zullen jullie nog wel swatches van zien in een ander artikel.

Zo, dat was het dan, mijn mini-vakantieshoplog. Ik vond het winkelen in Turkije gewoon heel erg tegenvallen: voor meiden hadden ze alleen marktachtige (Coolcat-like) jurkjes met veel 'blingbling' en lelijke stoffen, of van die hele sportieve Adidas vesten die er veel te nep uitzagen. Prima als je daar van houdt, maar mijn ding is het gewoon niet.

Adverteerdirect