30-09-2011

Lush The Joy Of Jelly


Een pudding waarmee je kan douchen, een soort kwal om je te wassen, een glibberig geval om je mee in te zepen. Hoe moet je The Joy Of Jelly van Lush eigenlijk omschrijven? Wat is het nou precies? Hoe ruikt het? Waar is het voor? En werkt het eigenlijk wel?



Deze paarse drilpudding is bedoelt om je huid mee te wassen onder de douche. Ik had nog nooit eerder zo’n product gebruik om mijn lichaam mee schoon te maken. Douchegels, douchecrème, zeepjes… Maar een ‘jelly’? Nee, dat kende ik nog niet!

Deze jelly ziet er ontzettend leuk uit. Zoals ik al zei, zoiets kende ik nog niet! Hij bestaat uit twee delen, een ietwat doorzichtige donkerpaarse helft, en een lichtpaarse helft waar je niet doorheen kan kijken. Grappig!


Wat Lush zegt over The Joy Of Jelly:

"Onze roze met paarse Shower Jelly heeft dezelfde betoverende geur als de Sex Bomb bruisbal. Gemaakt om je net zoveel plezier onder de douche te bezorgen als je in bad zou hebben. Super sensuele jasmijnabsoluut en ontspannende ylang ylang en tijgerlelie maken The Joy of Jelly een heel intrigerend product. En zoals je waarschijnlijk al vermoedde, dit is een Jelly waarmee je niet alleen onder de douchestraal kruipt. Masseer je stuk jelly over je huid of wrijf een klontje tussen je handen tot je zacht schuim ziet verschijnen, wassen maar! Ook kun je een klontje even in je puff of badspons op laten schuimen. Het is ook lekker als je deze jelly in de vriezer bewaart, voor een beetje extra sensatie onder de douche!"


Een duidelijke beschrijving! De geur van deze Joy Of Jelly is vrij sterk en kruidig, je moet daar wel echt van houden. Ik vind deze geur in de douche vooral lekker als het buiten warm is, omdat het vrij fris en absoluut niet zoet ruikt. Vooral de Ylang Ylang komt sterk naar voren, ben ik van mening.

Onder de douche schuimt deze jelly erg goed, wat ik altijd een groot pluspunt vind. Als iets niet schuimt, heb ik vaak het gevoel dat ik niet goed schoon word omdat ik het niet goed kan verdelen over mijn lichaam. Dat is hier dus niet het geval, gelukkig!


Als ik mijn huid afspoel na het gebruiken van deze jelly, voelt mijn huid redelijk zacht en niet trekkerig. The Joy Of Jelly voedt de huid niet enorm, dus ik blijf wel gewoon met bodylotion smeren. Het is geen wondermiddel, maar ook zeker geen slecht product. En ik vind het toch wel erg leuk, zo’n pudding om mee te douchen!

Verkrijgbaar bij de Lush filialen of de online webshop. Voor 100 gram, waar je ontzettend lang mee kan doen, betaal je €5,95. De jelly’s zijn in verschillende geuren verkrijgbaar.

Binnenkort wil ik bij Lush bestellen, maar ik weet nog niet zo goed welke producten fijn zijn en welke niet. Wat is een absolute musthave?

Adverteerdirect