13-11-2011

De Eerste Glossybox!

Wat was ik blij toen ik hoorde dat Glossybox naar Nederland zou komen! Toen we uiteindelijk met iDeal konden betalen, heb ik niet getwijfeld. Ik meldde me meteen aan, zodat ik niets zou missen van de eerste Glossybox! Gisteren kreeg ik een mailtje dat de november Glossybox was verzonden, en vanochtend had ik ‘m in huis. Ik kon niet wachten om alles te bekijken!



Wat me als eerst opviel: wat is het mooi verpakt! De Glossybox komt niet in een standaard kartonnen doos, maar in een donkergrijze doos met daarop het logo in lichtroze bestempeld. Ontzettend leuk! Maar in die leuke kartonnen doos, zat nog een veel mooiere doos. Een stevige witte doos met daarop wederom het logo. Toen ik het deksel eraf haalde zag ik een leuk roze lintje en een kaartje. Props voor de verpakking van de Glossybox, echt ontzettend mooi en chique! Op de achterkant van het kaartje staan korte beschrijvingen van de producten in de Glossybox.


En dit was hoe de producten van deze maand in de doos zaten! Ik was meteen echt heel blij – tot grote ergernis van mijn vriend, die ik wakker maakte doordat ik alles begon uit te pakken en overal ‘ooooh’ en ‘aaaah’ bij zei – en bekeek alles vol bewondering.


In dit schattige rode zakje zaten Anastasia spulletjes: een transparante wenkbrauwgel, een schattig (en scherp!) minipincetje en een waardebon om je wenkbrauwen een keer onder handen te laten nemen op de Anastasia manier, in een Douglas filiaal bij jou in de buurt.


Hier zie je het L’Oréal Professionnel Vitamino Color Masker, dat belooft het haar glans te bezorgen en het in één minuut te herstellen. Ik ben benieuwd!


Ook zat er een miniflesje in van Mythic Oil van L’Oréal Professionnel. Deze olie gebruik je als serum, en zorgt voor intense voeding, sublieme glans, een luchtig anti-frizz effect en vergemakkelijkt het föhnen.


Naar deze nachtcrème ben ik erg benieuwd. Het is de Comfort Zone Renight Recover Cream, een zachte, rijke nachtcrème met anti-oxidanten en beschermende eigenschappen voor iedere huidconditie.


Van Herôme zat er een glazen nagelvijl en een etuitje in de Glossybox. De glasvijl is onslijtbaar en duurzaam. Het etuitje is van plastic en is erg handig, deze gaat in mijn make-up tasje!


In de november Glossybox zat een fullsize nagellak van Herôme, in de kleur Los Angeles – een bloedrode kleur.


Als laatst een lipgloss van Rituals, waar ik erg blij mee ben, aangezien ik nog nooit iets van Rituals heb geprobeerd! Het is een Super Shine Lipgloss in de kleur Ruby Night. Niet helemaal mijn kleur, maar hij bevat wel prachtige shimmers die eigenlijk overal wel mooi bij staan.

Ik ben echt heel blij dat ik me heb aangemeld voor de Glossybox! Het is echt een fijne manier om in aanraking te komen met beautyproducten, zonder er meteen veel geld aan uit te geven. Als één van de producten je goed bevalt, kan je op de website heel eenvoudig de fullsize versie kopen. Handig!

Voor geïnteresseerden: je kunt je altijd nog abonneren op de Glossybox, voor de komende maanden. Alleen die van november kun je niet meer krijgen, aangezien deze al verzonden is. Voor informatie kun je verder terecht op de website.

Vinden jullie het leuk om elke maand de producten uit de Glossybox te zien, of hoeft het voor jullie niet? En is er een product waarover jullie een review willen zien? Dat doe ik dan natuurlijk graag! Laat het maar even weten bij de comments, alsjeblieft.

Adverteerdirect