24-12-2011

Merry Christmas!


Bij deze wil ik jullie allemaal prettige feestdagen wensen! Ik hoop dat jullie net zo gaan genieten als ik en dat jullie je buikjes lekker rond eten met allerlei heerlijke gerechten, én natuurlijk dat jullie Kerstmis vieren met de mensen bij wie je het liefst bent.

Zelf vier ik eerste Kerstdag bij mij thuis, met mijn ouders, mijn vriend, de vriend van mijn moeder, de zoon van de vriend van mijn moeder (snap je hem nog?), en mijn zus en haar vriend. We gaan heerlijk vlees- en kaasfonduen en hebben daarbij nog allerlei lekkere hapjes.
Tweede Kerstdag vier ik bij mijn vriend thuis, met zijn ouders en zusje. We hebben dit jaar ook allemaal cadeautjes gekocht, dus ik ben ook wel heel nieuwsgierig naar wat ik ga krijgen, hihi! En natuurlijk hoop ik dat iedereen de cadeautjes leuk vind. We gaan 's avonds heerlijk gourmetten. Ik heb er al heel erg zin in!

Merry Christmas!

Adverteerdirect