12-01-2012

Personal Photos #4

Het heeft even geduurd, maar ik heb weer een nieuwe Personal Photos! Ik weet dat veel van jullie deze rubriek leuk vinden, vandaar dat ik zo’n één keer per maand (ik heb geen vast moment voor deze artikelen) wat ‘persoonlijke’ foto’s laat zien. Meestal zijn deze gemaakt met mijn mobiel en dus niet van goede kwaliteit. Het is de bedoeling dat jullie hiermee een kijkje in mijn (simpele, saaie) leventje hebben. Zo, op naar de foto’s!


M’n lievelingsijs: Viennetta! En nu maar liefst in drie verschillende smaken, zo lekker!


De laatste foto van Tarka en mij samen. Tarka was de hond van mijn vriend en gezin, een dobermann. Op 1 januari is Tarka ingeslapen, hij had botkanker. Dit was een paar dagen daarvoor, toen hij tijdens het eten opeens bij me op schoot kwam kruipen.


Ik kreeg een brief van Google, dat gebeurt niet elke dag! Daar moest ik natuurlijk even een foto van maken.


Ik en hartjes, twee handen op één buik, haha. Ik maak de hele dag door hartjes: in mijn schriften, mijn agenda, op het raam, op mijn hand…


Voor beeldende vorming moesten we een stopmotion maken met zelfgemaakte ‘wezens’ van kosteloos materiaal. Dit zijn ze geworden! Ik vind dat ze op Plankton van Spongebob lijken.


Deze wilde ik gewoon even delen. Tijdens Kerst, bij mij thuis. Je ziet Sasha (de jongen met het donkere haar, dat is de zoon van de vriend van mijn moeder. Snap je ‘m nog?), mijn vriend Joey (de blonde jongen) en mij.
 

Ik vind mijn opleiding erg leuk, maar niet álle lessen zijn reuze interessant. Wat we dan doen? Woordzoekers voor elkaar maken! Deze werd voor mij gemaakt, met het thema ‘uiterlijke verzorging’, haha.


Joey en ik zijn gek op deze rijstsnacks en bij Action lagen ze voor een vriendelijke prijs in de schappen. Op de terugweg hebben we ze allemaal in één keer opgegeten!


Mijn huidige parfumverzameling. Vanaf nu ga ik eerst even wat parfums opmaken in plaats van nog een heleboel nieuwe kopen. Het past bijna niet meer op mijn plankje! Ik wil parfum eigenlijk niet opmaken, omdat ik aan veel van mijn luchtjes een herinnering heb.


Mijn moeder schrijft soms zulke briefjes, die ik dan in de gang op de grond zie liggen als ik met mijn slaaphoofd mijn kamer uitkom. Zo lief, dan ben ik meteen vrolijk!


Spelen met make-up. Ik probeerde een ‘cut crease’ te maken. Helaas werkte mijn ooglid niet goed mee. Mijn oogleden zijn geïrriteerd en erg gevoelig, heel vervelend! Ik draag voorlopig even geen oogschaduw meer en laat de huid wat rusten.


De tweede week van mijn vakantie bestond voornamelijk uit schoolwerk. Portfolio maken en inleveren, allerlei lastige groepsopdrachten en ook nog eens samenvattingen maken en leren voor de toetsweek. Als ik heel veel tegelijk moet doen raak ik snel in paniek. Zo’n to do list zorgt dan voor een beetje structuur en orde. En wat voelt het fijn om dingen door te strepen!


Bros is echt zo’n beetje de lekkerste chocolade die er is, denk ik. Zo luchtig en smaakvol, heerlijk! Mijn moeder had een grote reep voor me gekocht. Mijn buik besloot dat het nodig was om die hele reep in één avond achterover te gooien.


Oeps, een paar dagen geleden plaatste ik enthousiast een review van een blush van MAX, een merk dat bij Action verkocht werd. Een paar oplettende lezers wezen me erop dat de blush ook nog een spiegeltje en een sponsje had. Dat had ik zelf niet eens ontdekt!


Ik was in de vakantie ontzettend moe en heb vooral veel uitgeslapen. Eén dag maakte ik het (voor mijn doen) wel heel bont en lag ik om half 1 nog te slapen. Toen kwam Joey me ineens wekken met een overheerlijk broodje van de Italiaan! Dat is nog eens lekker ontbijten, in bed met een luxe broodje.


Nieuwe aankoopjes, van de LE’s die momenteel in de winkel liggen. Van de glitters van Essence komt nog een review!


Leren, leren, leren. Ik maak eerst samenvattingen, print deze vervolgens uit en ga dan markeren. Het is natuurlijk de bedoeling dat je niet alles markeert, maar meestal is mijn hele samenvatting een kleurrijke bedoeling.


Bij mijn opleiding was het de bedoeling dat we het tekenen van een lichaam onder de knie zouden krijgen. Hm, niet helemaal gelukt, haha. De verhoudingen kloppen totaal niet! Tekenen is helaas nooit mijn sterkste kant geweest.


Jippie, een trui van Vero Moda voor 10 euro in de sale gescoord! Dit is echt zo’n fijne thuistrui. Een oversized slobbertrui die aan de voorkant korter is dan aan de achterkant.


Maandag was ik met Joey bij de Horecava in de Amsterdam RAI. Joey is kok en werkt in een restaurant en had twee kaartjes gekregen voor de grootste horecabeurs van Nederland. Ik was er nog nooit geweest en vond het erg leuk dat ik een keer mee mocht! Er was allerlei lekker en luxe eten, maar deze prachtige kroonluchter wilde ik het allerliefst mee naar huis nemen. Ik heb Joey alvast verteld dat ik deze voor mijn volgende verjaardag wil, haha (I wish).


Van al het lopen in de RAI werden we wel erg moe en dorstig, dus gingen we even zitten om wat te drinken. De mannen namen uiteraard een koud biertje, ik hield het bij cola (ik drink geen alcohol).


Gratis ijsjes, yay! Dat kon ik natuurlijk niet weerstaan! Het was ook nog eens roze softijs, dus dat kleurde goed bij mijn nagels (waar alle bekakte zakenmensen nogal raar van opkeken).


Op de foto met mijn favoriete bekende kok: Herman den Blijker! Superaardige man. Hij stond rustig buiten en ik voelde me toch wel bezwaard om te vragen of ik met hem op de foto mocht. Joey en een vriend van hem gingen eerst, en toen zij waren geweest wilde ik toch ook wel erg graag. Ik vroeg of ik met hem op de foto mocht, en hij zei heel lief: ‘Ja natuurlijk meissie!’ Haha. De foto is overigens allesbehalve charmant, maar dat geeft niet.


Een quote die mijn moeder heeft opgeschreven, die hangt bij ons in de badkamer. Deze quote spreekt me heel erg aan!


’s Ochtends begon ik met een mooi, schattig vlechtje in mijn haar en ’s middags kwam ik thuis met dit oerwoud op mijn hoofd. When did that happen?


Deze nagellak is één van mijn favorieten en tevens mijn enige OPI lakje: Shorts Story. Geweldige barbieroze kleur!


Mmm, donuts gekregen van mijn lieve mama! Altijd leuk om na een lange dag thuis te komen en zoiets lekkers te vinden op je kamer.

Heerlijk om deze blogpost af te sluiten met die donuts! Aankomende week heb ik het druk met de toetsweek, waarvoor ik al flink aan het leren ben. Daarna heb ik stageweek, dus ik zit qua opleiding weer even in een stressvolle periode.

Waar ben jij momenteel mee bezig? Volg je een opleiding? Werk je? Ga je nog naar school? Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar mijn bezoeksters!

Adverteerdirect