15-01-2012

Presents from America!


Mijn beste vriendin, Jamilla, is laatst op vakantie naar Amerika geweest. Jamilla is, net als ik, gek op nagellak en make-up en eigenlijk (bijna) alles dat met beauty te maken heeft. In Amerika hebben ze natuurlijk veel meer beautyproducten dan in Nederland en ook verkopen ze daar merken die hier niet te krijgen zijn. Ze kon het niet laten om cadeautjes voor me mee te nemen, en stiekem was ik daar uiteraard heel blij mee!


Van het tasje waar mijn cadeautjes inzaten werd ik alleen al heel blij: deze was van Victoria’s Secret! Een merk dat ik adoreer, maar waar ik stiekem nog geen producten van had. Ik vind het echt een schattig tasje en deze staat nu bij mijn bureau, zodat ik er nog vaak naar kan kijken. Oké, snel verder naar wat er ín het tasje zat!


Bath & Bodyworks is een winkelketen met allerlei beautyproducten. Bodylotion, douchegel, parfum, bodymist, zonnebrandproducten, crèmes en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan! Ook verkopen ze niet-beautygerelateerde producten als geurkaarsen en schattige, wollige sokken. Jamilla en ik volgen allebei een aantal beautyguru’s op Youtube, en daar zien we vaak producten van Bath & Bodyworks voorbij komen. Toen ik zag dat ik Jamilla iets van dit superleuke merk voor mij had meegenomen, kon ik mijn geluk niet op! Ze nam een bodylotion mee in de geur Vanilla Bean. Deze komt uit de Kerstcollectie en ruikt, zoals de naam al zegt, ontzettend lekker naar vanille.


Claire’s Cosmetics hebben we ook in Nederland, maar zover ik weet deze speciale nagellak niet. Dit is een Color Changing Nailpolish in de kleur Happy & Earthly. Deze nagellak verkleurt! Wanneer je de nagellak op je nagels doet gebeurt er nog niet zoveel bijzonders: je zult dan de donkergroene kleur zien. Echter, wanneer je nagels heel warm zijn (door ze bijvoorbeeld onder de warme kraan te houden) verkleuren ze en worden ze lichtgroen! Hartstikke gaaf, ik heb hier al een paar filmpjes op Youtube van gezien, maar natuurlijk kan ik niet wachten om het op mijn eigen nagels te zien!


Jamilla nam nog iets wel heel bijzonders mee van Claire’s: Glow in the dark nagellak! Hoe cool is dat?! Je kan dit als topper over je gewone nagellak aanbrengen, zodat je in het donker lichtgevende nagels hebt. Overdag zul je gewoon prachtige, gekleurde glittertjes op je nagels zien.


Van het merk Wet ’n Wild hebben jullie vast al iets gehoord. Dit merk werd vroeger wel in Nederland verkocht, maar nu helaas niet meer. In Amerika is het nog steeds een populair merk, mede dankzij de prijs (Wet ’n Wild is heel budgetvriendelijk) maar ook omdat de kwaliteit erg goed is! Jamilla nam voor mij dit mooie oogschaduwtrio mee, met de naam 335 Silent Treatment. Mooie kleuren die voor zowel een dagelijkse- en een partylook geschikt zijn.


Jamilla weet dat ik gek op lippenstift ben en was zo lief om er eentje van Wet ’n Wild mee te nemen. De verpakking vind ik niet geweldig, maar de kleur van de lippenstift wel! Dit is 525D Retro Pink. Het is een prachtige felroze kleur met subtiele glittertjes.


Jamilla en ik zijn allebei subscribers van Macbarbie07 (Bethany) op Youtube. Bethany is een best jong meisje, maar ze maakt hele leuke tutorials die simpel om na te maken zijn. Ook maakt ze hele leuke vlogs (op een ander kanaal) en komt ze gewoon over als een superleuke meid! In sommige tutorials gebruikt ze deze lippenbalsem, Baby Lips van Maybelline. Ik heb 05, Quenched maar er zijn ook andere kleuren en ‘smaken’ verkrijgbaar. Het is een simpele lippenbalsem, maar ruikt en smaakt heel prettig. Ook verzorgt hij de lippen goed.


Verder nam ze een lippenbalsem van Los Angeles voor me mee, daar was ze namelijk. Deze lipbalm ruikt naar mint en een aantal andere kruiden en voedt de lippen goed. Fijn is dat er spf15 inzit, dat betekent dat dit product je lippen zal beschermen tegen de zon.


Als klap op de vuurpijl kreeg ik deze bodymist van Victoria’s Secret. Aaaah, mijn allereerste product van dit merk waarvan ik al jarenlang de modeshows kijk! Dit is een bodymist uit de Pink lijn, met de naam Fresh & Fierce. Deze bodymist ruikt lekker fris en fruitig. De verpakking vind ik ook geweldig, heel schattig en lekker girly.

Nou, Jamilla heeft me weer eens verwend, haha. Ik wist ook niet zo goed hoe ik moest reageren toen ik al deze leuke cadeautjes zag. Ik kreeg alweer tranen in mijn ogen bij het uitpakken van het tasje van Victoria’s Secret (haha, dat zal niet de eerste keer zijn dat één van ons moet huilen tijdens een cadeaumomentje). Jamil, als je dit leest: Nogmaals heeeeel erg bedankt, ik ben superblij met alle cadeautjes en ik vind je lief!

Van een aantal cadeautjes/producten zullen nog reviews online komen!
Heb jij weleens cadeautjes uit Amerika gekregen? Zo ja, wat heb je toen gekregen?

Adverteerdirect