26-04-2012

Mega shoplog H&M - voorlopig ook meteen de laatste!


Ik hóór het jullie echt al denken: Heeft ze nou alwéér bij H&M besteld? Ja. Oops... I did it again... and again. Maar ik moet daar wel bij zeggen dat ook een aantal van deze items weer rechtstreeks met de post weer terug zijn gegaan, hoor! Dat is altijd 't geval bij H&M, bij mij althans. Lees verder om te zien wat ik nu weer besteld heb. Waarschuwing: vééél foto's!






Dit jurkje vind ik zó ontzettend schattig! Het lieve bloemetjespatroon is me echt op het lijf geschreven, maar ook het model vind ik erg leuk. Die ruffles aan de voorkant, het touwtje om de taille te accentueren, de onderkant die wat wijder uitloopt... Yes, I love it! (€14,95)



Over deze sandaaltjes heb ik even getwijfeld. Is het niet teveel bling bling? Uiteindelijk heb ik besloten ze te houden omdat ik zowel de bruine kleur als het model erg mooi vind. En die 'diamantjes' zijn ook best schattig. (€19,95)



Deze ballerina's zijn ontzettend tuttig, maar toch heb ik ze gehouden. Ik vind het bloemetjespatroon zo leuk en ze lopen ook prettig. Fijn voor op m'n stage, dit paar! (€9,95)




H&M noemt dit kledingstuk zelf een jurkje, maar daar is 'ie toch net iets te kort voor. Geeft niks, ik draag dit gewoon als shirt boven een spijkerbroek! Ik vind het leuk dat de top niet wit is, maar crèmekleurig. Ook glanst het stofje heel mooi, al zie je dat op de foto niet terug. Verder vind ik het leuk dat de strepen op de mouwen verticaal zijn, lekker tegendraads. En ik vind het fijn dat er weer een touwtje in zit om de taille te benadrukken! (€6,95)




Aanschouw hierboven hét Lotte-shirt. Ja, dit is echt waar ik van hou. Simpel en comfortabel, maar toch schattig en girly. De knoopjes zijn een leuk detail en de driekwartmouwen maken het net iets frisser en minder standaard. (€6,95)




Mintgroen is natuurlijk dé kleur van dit seizoen en ik wilde dan ook dolgraag een top in deze kleur. Deze van H&M heeft ook nog eens een leuk kant-detail, dit zit aan de voor- en achterkant van de top. Het enige wat ik jammer vind is dat de top niet mooi aansluit bij m'n lichaam en me een beetje vormloos laat lijken. (€8,95)


 

Naar een lichtroze/poederkleurig vestje was ik al een tijdje op zoek. Deze vind ik echt heel leuk, het is precies die kleur roze die ik graag wilde! Ik vind het ook heel leuk dat de knoopjes grijs zijn, in plaats van zwart. Een simpel vestje, maar daar hou ik juist van. (€12,95)




Deze top heeft me teleurgesteld. De stof is vreemd, het voelt totaal niet fijn aan. Ik had het gevoel dat ik mezelf had ingewikkeld in crêpepapier! Ook vind ik het model me niet zo goed staan, waarschijnlijk door het gedeelte bij de schouders. De top valt niet zoals ik had gehoopt, dus deze heb ik teruggestuurd. (€9,95)




Ah, wat baalde ik van het feit dat deze prachtige top me niet goed staat! Ik vind de stof prachtig en het model eigenlijk ook. Zo elegant! Maar helaas, het maakt me compleet onvrouwelijk en vormloos. Deze heb ik met pijn in mijn hart terug moeten sturen... (€19,95)




Op deze lichtroze broek heb ik zo'n twee maanden moeten wachten. Steeds was 'ie uitverkocht, en toen ik hem eindelijk had weten te bemachtigen via de site werd de levering constant uitgesteld. Ik ben ontzettend blij dat 'ie nu eindelijk van mij is, wat een prachtige kleur heeft deze jeans! Ik ben heel blij dat het een fijne stof is, niet zo'n glimmende en elastische tregging. Het is een jeans, met echte zakken en hij zit heel lekker. De favoriet van al mijn aankopen uit dit artikel! (€29,95)



Naar dit jurkje was ik erg benieuwd. Ik zei in het vorige artikel al dat ik bang was dat 'ie te ordinair zou staan en dat is helaas ook zo, vind ik. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het jurkje nog steeds supertof en hij sluit perfect aan bij m'n lichaam, maar ik voel me er toch niet helemaal op m'n gemak in. Jammer, maar ook deze heb ik teruggestuurd. Ik wilde hem heel graag houden, maar bedacht me toen dat ik hem dan waarschijnlijk nooit zou dragen en dat vind ik zonde. (€13,45)




Bovenstaande jurk vind ik geweldig! Het is echt een typische zomerjurk, ik zie mezelf al helemaal zitten in het gras met een picknickmand. In dit soort jurken kun je lekker hard draaien, dan krijg je zo'n leuk effect, haha! (€17,95)



Als laatst deze twee simpele (hoe kan het ook anders?) singlets die ik in de winkel tegenkwam. Ik ben gek op dit soort modellen, ze zitten lekker en maken je outfit meteen vrolijk en kleurrijk. Daarbij zijn ze ook nog eens supermakkelijk te combineren, wat me weer tijd scheelt in de ochtend, haha. Het roze model kost €4,95 en het koraalkleurige model met racerback kost €6,95.

En nu ga ik voorlopig écht niks meer bestellen bij H&M, dat heb ik met mezelf afgesproken. Ik verwacht nog drie items die niet op voorraad waren, maar verder ga ik niks nieuws meer bestellen. Voor nu heb ik wel even genoeg nieuwe H&M kleding. Zaterdag ga ik shoppen bij Primark en daar zal ik me ook moeten inhouden, het wordt nu een beetje te gek. Daarbij moet ik ook nog zeggen dat ik binnenkort een (voor mij) duur make-up palette wil aanschaffen, dus ik moet nu even op de centen letten.

Waar heb jij als laatst kleding gekocht?

Adverteerdirect