27-04-2012

LOTD: Glowy and fresh


Glowy looks, I love 'em! Het staat zo lekker fris, wakker en gezond. Vandaag een snelle, korte look of the day waarbij ik gebruik heb gemaakt van verschillende producten die voor een prachtige glans op het gezicht zorgen. 


Voor de ooglook heb ik voornamelijk de roze kleur die je hieronder ziet gebruikt, deze zit in een quad van Rimmel (English Rose). Zo op het eerste gezicht lijkt de oogschaduw niet bijzonder, maar in goed (fel) licht zul je prachtige gouden shimmer zien. Echt een geweldige glowy kleur, momenteel zeker een favoriete oogschaduw. Deze kleur frist je blik meteen op en zorgt ervoor dat je er lekker wakker uitziet. Ik heb deze aangebracht in de binnenste ooghoek en op het hele bewegende ooglid. Ook heb ik deze kleur een klein beetje gesmudged aan de onderste wimperrand.



In de buitenste ooghoek heb ik een mix van verschillende bruine kleuren aangebracht, maar vooral Erotica van Too Faced. Dit is een geweldige donkerbruine kleur met gouden shimmer, die net wat meer schaduw creëert. Deze heb ik ook heel lichtjes aangebracht in de arcadeboog.



Dat was alles al wat betreft de oogschaduw! Natuurlijk heb ik een winged liner aangebracht, mijn handelsmerk (haha). Ik heb hiervoor de zwarte gelliner van Catrice gebruikt. De mascara die ik heb aangebracht is die uit de Glossybox: Shocking van Yves Saint Laurent. Ik ben hier erg tevreden over, so far.

Zonder flits
Bij een gezonde, glanzende look is het belangrijk dat je de donkere kringen om je ogen camoufleert. Ik heb dit gedaan door het All Round Concealer Palette van Catrice te gebruiken en ik ben tevreden over het resultaat. Op de wangen heb ik een shimmery blush van The Body Shop aangebracht, met de naam 02 Coral. Om er nog een stapje bovenop te doen heb ik de roze met gouden shimmery oogschaduw van het Rimmel quad gebruikt als highlighter op de jukbeenderen, wat voor mijn gevoel de kers op de taart was.



Op mijn lippen draag ik mijn geliefde Spicy Coral lipstick van Catrice, die helaas uit het assortiment is. Deze kleur past echt bij letterlijk álle looks goed.



Tadaaa, glowy skin!

En als extra nog even een foto van hoe mijn bed er na afloop uitzag. Dit is vast herkenbaar voor meiden die af en toe wat experimenteren met looks, haha.


Heb jij je gezicht het liefst helemaal gematteerd, of is een beetje glans wel oké in jouw ogen?

Adverteerdirect