27-08-2011

The Body Shop Blush 02 Coral


In mijn vorige shoplog liet ik zien dat ik een blush van The Body Shop heb gekocht. Het gaat om blush 02 - Coral. Saaie naam, maar wel een prachtige blush! Deze wilde ik stiekem al heel lang en ik ben dan ook erg blij dat ik hem nu in mijn blush-laadje heb liggen.



De blush zit in een doorzichtig, plastic omhulsel. Sommigen vinden dit er misschien cheap uitzien, maar ik vind het wel handig omdat ik zo snel kan zien welke kleur het is. De blush is gebakken, wat zorgt voor de prachtige structuur! Baked producten doen me zelf altijd een beetje denken aan de maan. Klinkt gek misschien, maar als je goed naar de maan kijkt zie je ook van die verschillende structuren en reliëf. Ik vind de manier waarop The Body Shop de kleuren van elkaar heeft gescheiden ook heel leuk. Nu kom ik meteen weer terug op mijn 'maanverhaal', haha.

Er zitten twee kleuren in deze blush: een lichte, felle barbieroze tint en een zalmkleurige tint. Beide kleuren bevatten supermooie multicolor shimmer.

De blush is redelijk poederig, maar niet op een vervelende manier. Gewoon een kwestie van je kwast goed aftikken voordat je het product aanbrengt. De pigmentatie van de blush is uitstekend. De roze kant geeft iets meer kleur af dan de zalmkleurige kant, maar dat is juist wel fijn want de lichte kleur is meer een highlighter.


Links zie je de roze kleur, in het midden de zalmkleur en rechts zie je beide kleuren gemengd.

Ik draag deze blush heel graag, ook al bevat hij aardig wat shimmer. Ik zorg er gewoon voor dat ik verder geen shimmery producten op mijn gezicht gebruik (op mijn ogen na), en dan is het gewoon subtiel en ben ik geen discobal. Ik gebruik de roze kleur als blush en de zalmkleur als highlighter op mijn jukbeenderen.



De blush bevat 5 gram en kost 15 euro. Je kan deze blush kopen in elk filiaal van The Body Shop.

Welke make-up producten hebben jullie al van The Body Shop? Hebben jullie nog aanraders?

Adverteerdirect