26-08-2011

LOTD & OOTD


Natuurlijk kon ik niet wachten om wat looks te maken met Urban Decay Loves NYC Book Of Shadows! Vandaag zien jullie een look, gemaakt met dit mooie palette, en de outfit die ik droeg deze dag.



De oogschaduwkleuren die ik gebruikt heb:- Maui Wowie (over het hele ooglid)
- Smog (buitenste deel van het ooglid en aan de onderste wimperrand)
- Suspect (in de arcadeboog)
- Rockstar (licht aangebracht in het buitenste gedeelte van de arcadeboog en in de outter V)

Verder gebruikte ik het bijkomende zwarte oogpotlood (Zero), om te tightlinen en de waterlijn zwart aan te zetten. Ik heb een liquid liner van Catrice gebruikt om een lijn met wing te maken op de bovenste wimperrand.


Op mijn lippen draag ik een lipgloss van NYC met de naam Rockefeller Red.


Als blush heb ik Rose Gold van Sleek gebruikt.


Outfit:
Marineblauwe blazer met knoop (Vero Moda)
Wit en marineblauw gestreept jurkje (H&M)
Zwarte panty (van de markt)


Ik draag een zilveren kettinkje met daaraan een hangertje met mijn eigen naam, die ik al sinds mijn geboorte heb, en een hangertje in de vorm van een hartje waar de naam van mijn vriend in staat.

Natuurlijk ging ik niet zonder schoenen de deur uit, haha. Ik had bruine laarsjes aan bij deze outfit, die ik helaas vergeten ben op te foto te zetten.

Volgende keer weer een heftigere look met wat meer kleuren, misschien!

Adverteerdirect