28-08-2011

NOTD: ELF Mintcream + hologlitters


Laatst konden jullie zien dat ik een pakketje van ELF binnenkreeg, met daarin vier kleuren nagellak. Ik vroeg jullie of jullie hier een review van wilden zien, dus ik besloot om ze in NOTD's te laten zien en hier dan ook een kleine review aan te verbinden.

Mintcream is een lichte, mintkleurige nagellak. Ik vond hem eerst gewoon mintgroen, maar toen ik hem op mijn nagels had, zag ik dat de lak in sommige lichtvallen ook net blauw lijkt. Ik heb er nog een holografische glittertopcoat overheen gedaan (INM - Northern Lights), om de nagellak net iets specialer te maken. De glitters zijn echter wel moeilijk te fotograferen, vandaar dat sommige foto's wazig zijn.


Pretty color, huh?! Als ik naar mijn nagels kijk, denk ik ook automatisch aan Am I Blue Or Green, van Catrice.

Ik draag twee laagjes van de nagellak, en dan is 'ie volledig dekkend! De nagellak is van prima kwaliteit, ik heb er niets op aan te merken. En het leuke: de nagellak van ELF kost maar 1 euro per stuk! Lekker budgetproof.


Wat is jullie ervaring met de nagellak van ELF?

Adverteerdirect