23-04-2012

New in: Ebay accessoires!


Jippie, na bijna vier weken te hebben gewacht zijn eindelijk wat items binnen die ik op Ebay had gekocht. Soms krijg ik dingen al na twee weken binnen, een andere keer (zoals deze keer) moet ik een maand of zelfs langer wachten, zelfs als het van dezelfde verkoper komt! Het blijft een vreemd wereldje, Ebay. Maaarrrr, ik ben wel dolblij dat er zo'n site als Ebay is, want ik hou van shoppen. En als dat goedkoop kan, is het alleen maar nog leuker. Afgelopen week kwamen er vier pakjes op de deurmat vallen en vandaag laat ik jullie zien welke accessoires in deze pakjes zaten.


Deze ketting zag ik al op meerdere blogs voorbij komen en ook bij verschillende kopers op Ebay. Ik twijfelde lang, aangezien ik 'm vrij groot vond op de foto's. Uiteindelijk vond ik hem toch te leuk om te laten 'liggen' en ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik deze ketting toch heb gekocht. En hallo, voor €0,96 kan je zoiets toch niet níet kopen?! Ik kocht de ketting bij deze verkoper.


Aan de grove ketting hangt een grote houten cirkel en daaraan hangen twee libelles, één kleine en één grote. Verder hangen er nog drie gekleurde steentjes/kraaltjes aan. Ja, ik vind 'm leuk! Zeker gecombineerd met shirts zonder drukke print zal ik deze vaak dragen.

 

Bij Forever21 zag ik hele mooie pauwenoorbellen en deze had ik dan ook al in mijn virtuele winkelwagentje gestopt, maar ik besloot eerst eens rond te kijken op Ebay. Vaak hebben ze daar de sieraden die momenteel in de winkels liggen ook, maar dan veel goedkoper. Zo ook deze prachtige pauwenoorbellen, waar ik €1,40 inclusief verzendkosten voor betaalde bij deze verkoper.

Het lijfje van de pauw is bezet met kobaltblauwe steentjes en de veren hebben blauwe, lime- en zeegroene steentjes. Ik vind ze erg leuk! Ik draag bijna nooit blauw, maar ik kan deze oorbellen ook combineren met witte, zwarte of andere neutrale kleuren.



De welbekende Gossip Girl haarband met grote strik, die jullie in mijn LOTD ook al voorbij hebben zien komen. Wat ben ik dol op zulke schattige accessoires, ik hou daar echt van. Wat dat betreft ben ik toch wel een echt meisje-meisje. De verkoper heeft deze haarband ook in andere kleuren en misschien bestel ik nog wel een rode en een roze. Voor de prijs hoef ik het niet te laten, ik betaalde maar €1,13 voor deze strikhaarband.



Als laatst kocht ik nog een hartjespanty. Deze stond al heel lang op mijn wishlist, maar steeds kocht ik 'm niet. Ga ik dit wel dragen? In welke situaties kan ik deze hartjespanty dan aan? Ik besloot 'm toch maar te kopen, want hij is gewoon te schattig. Dat 'ie bij deze verkoper maar €2,49 kost heeft me ook wel overgehaald, moet ik zeggen.

De panty is vrij dun en voelt nogal 'breekbaar' aan, dus waarschijnlijk zal ik er snel ladders in hebben. Ook is 'ie best klein qua lengte, het is echt een Aziatisch maatje. Na wat trekken en hijsen pasten mijn benen er toch in, gelukkig. Deze panty maakt je outfit meteen superschattig! Ik zie me al helemaal lopen in de zomer, in combinatie met shorts of een schattig zomerjurkje. Ja, ik ben heel blij met deze hartjespanty!

Koop jij weleens wat op Ebay? Zo ja, wat voor soort items koop je dan?

Adverteerdirect