13-04-2012

Personal Photos #8

Omdat ik snoepjes zo lekker vind!



Er zijn weer wat uren, dagen en weken verstreken en inmiddels heb ik weer een aantal foto's op m'n telefoon verzameld die ik natuurlijk graag aan jullie wil laten zien. Sit back and relax!




Natuurlijk kunnen foto's van Prince niet ontbreken. Het liefst plaats ik honderden foto's van deze schattige pup, maar ik hou me in en plaats er twee. Hierboven zie je Joey en Prince, 's avonds tijdens het uitlaten.


Fotomodel! Prince verliest nu echt zijn puppyface en gaat er steeds meer als een volwassen dobermann uitzien.


Ik zat lekker in de auto terwijl Joey de buitenkant schoon spoot. Dat moet af en toe ook gebeuren!


Dan ook maar meteen even door de carwash! Ik had dit nog nooit gezien trouwens, haha. Ik vond het dus heel indrukwekkend en heb de hele wasbeurt staan kijken. En ondertussen zong ik Carwash van Christina Aguilera, uiteraard.

 

Nieuwe ballerina's! Ik vind ze niet geweldig, maar voor tien euro vind ik ze leuk genoeg. Je kan nooit genoeg simpele schoenen hebben die stuk mogen gaan! 


En toen was het weer tijd om een H&M pakketje terug te brengen naar het postkantoor. Die mensen zien mij echt belachelijk vaak H&M pakketjes terugbrengen, haha. Waarschijnlijk denken ze dat ik koopziek ben. Maar het is de schuld van H&M, zij hebben steeds de helft van mijn bestelling uiteindelijk niet op voorraad en dat wordt dan nageleverd.


Een aantal dagen geleden was Earth Hour. In dat uur was het de bedoeling dat iedereen op de wereld de lampen uit zou doen om zo energie te besparen en te denken aan het milieu. Ik deed lekker mee en heb een uur lang met allen wat kaarsjes aan in mijn kamer gezeten.


Uiteindelijk beviel het me wel, zo zonder felle lampen. Ik besloot er nog een uurtje aan vast te plakken!


Welke lipstick zou dit toch zijn? Mijn nieuwe MAC aanwinst, de MAC Viva Glam Nicki lipstick. Zó mooi en fel en roze en Lotte!


Ik lag in bed en wilde nog wat liedjes luisteren op mijn ipod, maar deze was leeg. Ik laadde hem op en toen kwam dit in beeld. Ik had dit nog nooit gezien - ik zorg er altijd voor dat de batterij niet leeg is - en schrok heel erg! Dat was heel sukkelig, ik dacht dat ik gehackt was, terwijl dat niet eens kan gebeuren met een ipod, haha.


Vreemd weer was het vorige week. In de straat scheen het zonnetje, maar een paar kilometer verderop waren dreigende, donkere onweerswolken te zien.


Als Poes zo op de tafel zit probeert ze duidelijk te maken dat ze naar binnen wil. Slimme Poes! En mama luistert altijd naar haar, want zij springt meteen op als ze Poes hier ziet zitten, haha.


Ik noem dit 'Kunst op Keukenrol'. Nee, grapje natuurlijk! Ik was een nail-art voor Pasen aan het maken en ik veegde mijn dotting tool steeds af aan dit papiertje, zodat ik weer verder kon stippen met een andere kleur.


Pasen! Mama heeft een heleboel eieren geverfd en deze leuk in een mandje gelegd met paaseitjes. Wat de lieveheersbeestjes ermee te maken hebben weet ik niet zo goed.


Mijn school had dit briefje bij de koffieautomaat opgehangen en toen ik daar kwam lagen er allemaal lege bekertjes en borden bij het briefje. En dit was bij de lerarenkamer, ze moeten zich schamen!


Mijn grote zus, Anna, bleef een nachtje logeren en ze wilde graag dat ik haar make-up zou doen. Anna draagt normaal gesproken geen make-up, op een heel klein beetje mascara na. Grote uitdaging, dus! Hier zie je haar zonder make-up...


En dit werd de ooglook! Ze houdt van paars en deze kleur staat ook mooi bij haar oogkleur. Ik heb het lekker glittery gemaakt, maar het verder wel redelijk 'neutraal' gehouden.


En hier zie je het totaalplaatje! Ik heb Anna's haar niet gedaan, we hebben het gewoon even slordig naar achter gedaan zodat de haren niet in de weg zouden zitten. Ze wilde graag een roze lippenstift op, dus dat heb ik natuurlijk gedaan. Een hele andere Anna!


Op school deden we een lipdub om onze pabo te promoten. Voor deze lipdub moest de hele school versierd worden en dat leverde een heleboel troep en chaos op!


Natuurlijk was de lipdub niet compleet zonder bellenblaas.


Een deel van de organisatie van de lipdub. Het was echt ontzettend gezellig om alles te regelen, versieren en uit te voeren, ik heb drie hele leuke dagen achter de rug!


 Het hoekje dat ik met Linda en Christiaan heb gemaakt voor de lipdub. Dit was het partyhoekje, om onze schoolfeesten te promoten. Onder andere hier stond ik dan ook tijdens de uitvoering!



Hier zie je Christiaan als dj en Linda en ik zijn de feestgangers. We staan met een leeg flesje bier, terwijl ik niet eens alcohol drink, haha!


Even het nummer in de collegezaal oefenen met alle mensen die mee zouden doen aan de lipdub. Het nummer was Call Me Maybe van Carly Rae Jepsen, lekker vrolijk! Het was dan ook één groot feest tijdens het oefenen.


En tot slot nog een foto van Linda en mij in ons partyhoekje. Vanmiddag zal ik de lipdub in een artikel laten zien, voor degenen die het leuk vinden!

Dat was het weer voor nu, over een week of vier weer een nieuwe Personal Photos! Niet zoveel beauty in deze editie, maar wie weet zie je daar volgende keer weer meer foto's van.

Waar zijn jullie van de week mee bezig geweest?

Adverteerdirect