21-05-2012

Producten die we hier niet in de winkel kunnen kopen


Winkelen in het buitenland is altijd leuker dan in het land waar je woont. Waarom? Omdat je dan ook eens andere winkels ziet, waar ze totaal andere dingen verkopen. Zo zou ik dolgraag eens in Amerika willen winkelen. Of in Japan, waar ze op sommige gebieden al veel verder zijn en dus ook veel interessante items en producten te vinden zijn. Of Londen, Frankrijk, Italië... Of gewoon in Duitsland, zelfs dáár hebben ze al een paar aantal andere merken die we hier in Nederland (en België) niet zo makkelijk kunnen krijgen.

Bron
Als je graag tutorials en andere beautygerelateerde filmpjes op Youtube kijkt, zijn deze Color Tattoos van Maybelline je vast niet ontgaan. Alle guru's raven dit product, ze gebruiken het allemaal en.... hier is nog geen Color Tattoo gespot in de winkel. Deze Color Tattoo schijnt een soort basis voor onder je oogschaduw te zijn, zoals de Paintpots van MAC. I want them all!

Bron

Over de Lip Glaze's van Stila heb ik tot nu toe ook alleen goede dingen gehoord. Waarom kunnen wij Stila niet gewoon in de winkel kopen? Ik wil wel eens zelf ondervinden of deze lipglosses nu écht zo geweldig zijn!

Bron
Oké, Wet 'n Wild kunnen we tegenwoordig prima online krijgen. Toch vind ik 't stom dat het niet meer in Nederland te koop is. Ja, niet meer inderdaad, een paar jaar geleden kon je dit budgetmerk nog gewoon in de winkels zien liggen. Jullie weten vast ook, net zo goed als ik, dat de oogschaduws ontzettend goed gepigmenteerd zijn. Zo zonde, ik wil Wet 'n Wild weer terug!

Ik ben heel blij dat we merken als Essence en Catrice in Nederland kunnen kopen, maar ik vind dat ik best even mag klagen. Eens in de paar weken komen de merken uit met leuke limited edition collecties, maar in Duitsland komen er veel meer collecties uit! Ik snap niet zo goed waarom dit is en ik vind het ook erg jammer. Bovenstaande collectie zou ik zelf erg leuk hebben gevonden, maar doordat deze alleen in Duitsland te krijgen is, blijft 't voor mij alleen bij kijken, helaas.



Bron
Ook de Revlon Lip Butters waren een paar weken terug een enorme hype in beautybloggerland. En dan vooral in het buitenland, want zoals jullie vast wel weten is Revlon niet te koop in ons koude Kikkerlandje. Deze Lip Butters zouden aanvoelen als een lippenbalsem, maar toch vrij gepigmenteerd zijn. Ze schijnen echt geweldig te zijn, ik wil ze ook!

Edit: Inmiddels heb ik begrepen dat Revlon nog wel verkocht wordt in Nederland, onder andere bij een aantal DA filialen. De Lip Butters zijn echt nog nergens gespot.

Bron

Eén van m'n favoriete youtubeguru's praat voortdurend over de Dream Bouncy blushes van Maybelline. Bethany heeft deze kleiachtige blushes, die je in kunt deuken, al meerdere keren bekroond tot favoriet en volgens haar zijn ze super. Maybelline is gewoon in Nederland te koop natuurlijk, maar van deze blushes heb ik nog niks opgevangen...

Bron
En ik wil verdorie dat Bath & Body Works ook in Nederland wordt verkocht! Jamilla heeft een paar maanden geleden een bodylotion voor me meegenomen uit Amerika, en nu wil ik meer. Méér van dit fijne merk! Hun geurkaarsen zijn, so I've heard, ook fantastisch. Ik wil ze allemaal! Via Ebay kun je ze wel kopen, maar het zou veel makkelijker zijn als ik gewoon naar de winkel kon lopen om mijn huis lekker te laten ruiken naar Hot Chocolat, Lavender Macaroon of donuts of koekjes.



Om deze zeurderige blogpost af te sluiten heb ik toch nog een béétje goed nieuws: P2 wordt namelijk sinds kort weer in Nederland verkocht! Het merk met de geweldige nagellak en leuke limited edition collecties is gespot bij verschillende DA filialen. Zelf heb ik hier nog niks van gezien, maar ik zal een gat in de lucht springen als ik eindelijk eens voor een vol schap met P2 producten sta.

Welke producten of merken zou jij graag in Nederland (of België) in de winkels willen zien liggen?

Adverteerdirect