20-06-2012

Personal Photos #11


Het is weer zover: ik heb weer een aantal foto's verzameld op m'n telefoon en deze wil ik graag met jullie delen. Een soort sneak peek in mijn leventje, wat afgelopen paar weken bestond uit lekker weer (het lijkt alweer eeuwen geleden dat het zonnetje scheen, maar dat valt nog mee!), schattige knuffeldieren, nagels lakken met bloggers en uiteraard het EK.




Alweer bijna een maand geleden was het eindelijk lekker warm in Nederland! Helaas is daar nu zo goed als niets meer van over, maar ik kan er nog wel van nagenieten als ik naar deze foto kijk. Dit was bij het Henschotermeer, waar ik met Joey en een aantal vrienden een middagje ging relaxen. Het was meteen stampensvol, blijkbaar waren we niet de enigen die wilden genieten van het weer!


De leerlingen van m'n stageklas, groep 7, hadden een leuke excursie. We kregen eerst les over vissen die in Nederland voorkomen en over het vissen zelf. Een week daarna hebben we de theorie in praktijk gebracht en zijn we met de klas gaan vissen bij een parkje in de buurt van de school. Alle eenentwintig leerlingen hadden een eigen hengel en sommigen vingen wel vijftien vissen in anderhalf uur tijd! Zelf liep ik rond om de kinderen te helpen en overal te kijken, maar toen een leerling (die nog niks had gevangen) me vroeg om even haar hengel vast te houden was het meteen raak: ik ving een voorn! Ik heb als een klein meisje staan gillen en giechelen, want zelf de vis eraf halen durfde ik dan weer niet, haha.


DUCKFACE! (Don't shoot me)


Isn't she lovely?! Mijn Too Faced Natural Eye palette, waar ik nog steeds ontzettend blij mee ben.


Het ziet er nogal onsmakelijk uit, maar lékker dat het is! Dit is rabarber met kaneel en vanillevla. Zó lekker! Wat het precies is weet ik niet eens, mijn moeder maakt het al sinds ik klein ben en ik vind het een heel lekker toetje.


Eindelijk ging ik weer wat leuks doen met Jamilla! Deze keer trouwens niet alleen met Jamilla, ook haar zusje en haar moeder gingen mee. We gingen met z'n viertjes naar de Reeuwijkse plassen, een toeristisch plekje bij grote, jawel, plassen.


Chilling in the sun! Het was héérlijk weer, ik heb de hele dag in m'n bikini kunnen liggen zonder het koud te hebben (en dat zegt behoorlijk wat, ik ben een enorme koukleum!). Natuurlijk was het ook ontzettend gezellig, zoals altijd met Jamilla en familie, haha.


Het was, na het véél te lang te hebben uitgesteld, tijd om mijn kwasten te wasten. Ik vind het een rotklusje, maar wat voelt het toch altijd fijn om met fris gewassen kwasten je gezicht op te maken wanneer ze weer droog zijn.


Het was onverwachts mooi weer, dus ik was er niet echt op gekleed, maar ik ging alsnog even lekker in de tuin liggen. Met laarzen en al.


Puppy eyes! Wat een dropje is het toch ook, hè? Prince genoot ook van het mooie weer en kwam lekker bij me liggen in de tuin, in z'n mand. Mét knuffel natuurlijk.


Joey besloot te ontspannen met een biertje in de tuin.


Ahhhhhhhh! Zo liggen Joey en Prince heel vaak te knuffelen, haha. Ik vind dat zo'n schattig gezicht!





We waren er helemaal klaar voor: het EK! Dat het niet zo best is afgelopen voor Nederland laat ik maar even achterwege, want een gezellige avond heb ik ondanks alles toch gehad.


Mama had een creatieve bui en besloot te marmeren. Deze kunstwerken heeft ze gemaakt met behangplaksel en olieverf. Ze maakt dan eerst het patroon, en drukt deze daarna op het papier. Erg leuk om te doen!


Matching nails! Onbewust paste mijn nagellak goed bij het shirt dat ik aan had.


Ra ra, waar was ik?! Natuurlijk, de mensen die Serena volgen weten het wel: dit is één haar Britse Kortharen. Hier zie je Clarence, het mannetje, die besloot gezellig bij me te komen zitten op de bank. Wat een scheetje, toch?
 

Ahhh! Ik wilde hem eigenlijk stiekem mee naar huis nemen. Knuffelfactor 100! 


Wat ik deed bij Serena thuis? Nagellak swatchen! Met nog vier andere meiden en Serena hebben we de hele middag besteed aan het lakken van onze nagels en de nieuwe nagellakcollecties op foto te zetten. Ik begon met de zomercollectie van NYC en W.I.C. by Herome.

 

Esther kwam even op de bank zitten om te kroelen met Clarence, terwijl ik mijn nagels liet drogen.

 

Glitteroverload! Woaaaah, wat een geweldige nagellak! Met drie laagjes volledig dekkend, en dat is zeldzaam voor een glitterlakje.


Op stage waren de kinderen ook al druk met het EK! Vorige week woensdag kwamen alle leerlingen in het oranje naar school en werd het een beetje een gekkenhuis tijdens de muziekles.


Onderweg naar huis op m'n mooie witte fietsje, die helaas al aardig aan het verroesten is.



Poes zat in de knoop, leek het wel. Ze heeft bijna een uur zo gelegen, tot mijn verbazing. Dat kán toch niet lekker liggen, met alle vier de poten zo bij je nek? :') Flexibele Poes, haha.







Geen geweldige look dit, maar toen ik mijn Acid palette van Sleek binnen kreeg kon ik het niet laten een snelle look (in vijf minuten gemaakt, dus helemaal niet netjes!) te maken voor het Nederlands elftal.


Op zich is mijn brulshirt niet zo héél groot, toch?


Deze foto van Joey en mij kan ik wel bekronen tot lelijkste foto van ons ever, haha. Maar ik vond 'm wel leuk, al zien we er beiden niet uit.


 De look die jullie laatst voorbij hebben zien komen! Toch wel leuk, zo'n roze kleuraccent.


Volume in mijn haar! Ik creëerde volume met een mix van Andrélon Volume Droogshampoo en Toni & Guy Sea Salt Spray. Lekker wild, zo'n grote bos met haar!


New pants! Afgelopen zondag ben ik voor het eerst naar de zwarte markt in Beverwijk geweest, samen met Joey. Daar kocht ik deze groene broek, die eigenlijk meer appeltjesgroen dan mintgroen is (de kleur komt op de foto niet helemáál overeen). Ik vind 't echt een toffe kleur!


Ook kochten we allebei nieuwe schoenen. We wilden al een tijdje Vans, en hier waren ze net twee tientjes goedkoper dan in de winkel. Ik koos voor een grijs paar, Joey wilde liever wat kleur en nam deze zwarte met blauwe mee (nadat ik hem heb overgehaald).


Haha, wat klopt hier niet?! Joey trok mijn Vans aan, en ik die van hem. Joey's grote teen kon amper in mijn paar, en mijn voet kon bijna twee keer in zijn schoen.


Voor mijn leerarrangement (een grote, belangrijke opdracht vanuit m'n opleiding) moest ik een project opzetten en de leerlingen zo vrij mogelijk laten in de activiteiten die ze wilden doen. Het thema was tropisch regenwoud, en de leerlingen gingen hier zelf mee aan de slag. Alle ideeën en initiatieven kwamen dus van hen uit, wat hele leuke resultaten opleverde! Kijk wat een leuke tekeningen!


Ook gingen ze aan de slag met het maken van posters, tegen het kappen van de bomen. Superleuk om te zien hoe enthousiast ze aan het werk gingen met mijn project!

Until next month! Waar heb jij je zoal mee bezig gehouden afgelopen maand?

Adverteerdirect