20-07-2011

Op vakantie!

Jippieeee, ik ga op vakantie! Eigenlijk zou ik niet op vakantie gaan, omdat ik een arme student ben dat maar geen baantje kan vinden en dus ook geen geld heeft voor een dure vakantie... maar toen kwamen mijn moeder en mijn vriend opeens met het verhaal dat ik wel degelijk op vakantie ga, naar TURKIJE! Het was een complete verrassing voor mij, en ik was ook ontzettend blij. M'n vriend heeft geboekt en ik kon mijn geluk niet op toen hij me vertelde dat we tien dagen naar een vijf sterrenhotel in Konakli (vlakbij Alanya) zouden gaan! Ik ga dus samen met mijn vriend naar Turkije. We hebben allebei nog nooit gevlogen, en ik heb ENORME vliegangst en ik ben SUPER zenuwachtig en ik slaap onwijs slecht, maar ik heb er wel zin in! Lekker aan het strand liggen, luieren, een beetje winkelen, lekker eten, en vooral lekker samenzijn met m'n vriend.



Dit is het hotel waar we zullen verblijven. Het is het Royal Vikingen Hotel en ligt direct aan de zee, perfect dus!


Het zwembad is ook mooi, al denk ik dat we meer in de zee zullen liggen dan in het zwembad. Wel ga ik natuurlijk een paar keer van de glijbaan, het kind in mij kan dat niet laten!


En oooh, the food! We hebben all-inclusive geboekt, dus we kunnen de hele dag eten en drinken. Ik ben gek op fruit (vooral meloen!), mijn vriend is gek op Turkse pizza en kebab, en dat moet dus helemaal goedkomen.


Ik kan niet wachten tot ik op zo'n stoel lig, lekker lui, weg van alle (school)zorgen en gewoon kan genieten!

We vertrekken de 22e, rond 20.00uur, en we zijn 1 augustus weer terug in Nederland.
Ik heb voor de dagen dat ik weg ben artikelen ingepland; elke dag komt er één artikel online om 06.30uur. Jullie kunnen gewoon reacties achterlaten, ik lees alles als ik weer terug ben en zal ook eventuele vragen beantwoorden, uiteraard.

Ik bezoek elke dag trouw een aantal beautyblogs (ook een paar van mijn vaste bezoeksters), maar jullie begrijpen wel dat ik als ik weg ben even geen reacties meer kan achterlaten op jullie blogs, helaas. Als ik terugben ga ik natuurlijk weer gewoon verder met het lezen en reageren van/op mijn favoriete beautyblogs!

Nou, lieve meiden, ik hoop dat ik op 1 augustus weer veilig thuis ben... ik krijg het Spaans benauwd als ik denk dat ik straks vier uur lang in een vliegtuig zit, zo hoog boven de grond!

Ik wens jullie allemaal een fijne vakantie! :)

Adverteerdirect