14-03-2012

Opgemaakte Producten #4


Ik heb weer wat producten opgemaakt! Aan de ene kant vind ik het zonde als producten opgaan, vooral als het om een duur (en fijn) product gaat. Maar aan de andere kant: ik heb nog zoveel liggen dat ik kan gebruiken, het is juist wel goed dat er wat ruimte vrij komt in mijn kastjes.




Links zie je een deodorant van Axe, uit de 'Vice' lijn. Deze was in eerste instantie van mijn vriend, maar ik denk dat ik hem meer heb gebruikt dan hij, haha. Ik heb het al eens eerder gezegd: mannendeodorant werkt vaak beter voor mij dan deo voor vrouwen. Ze zijn veel sterker en de geur blijft langer hangen. Ik hou er wel van, het maakt mij echt niets uit dat ik dan naar mannen ruik.
Rechts zie je dan weer een typische vrouwendeodorant: de Beauty Finish van Dove. Deze deodorant vond ik ook erg prettig, al is 'ie een tikje poederig. Hij laat niet echt een witte waas achter, maar het is zeker geen deodorant om even te verfrissen, daar is 'ie te droog voor. De geur van deze Dove deodorant vind ik erg fijn: poederig, vrouwelijk en zacht. Echt een typische Dove geur!


Van deze amandel scrub van HEMA heb ik veel plezier gehad. De scrub heeft een crèmestructuur en is dan ook lekker verzorgend en niet uitdrogend - wat veel scrubs helaas toch wel zijn. De scrubdeeltjes zijn medium, niet te grof en niet te fijn, precies goed! Natuurlijk is de heerlijke amandelgeur ook een prettige bijkomstigheid.
Rechts zie je iets wat je in mijn vorige 'Opgemaakte producten' ook zag, namelijk de facewash van Mildeen (te koop bij Aldi). Ik heb niet veel over deze facewash te zeggen, hij is erg prettig in gebruik maar doet verder niet heel veel bijzonders. Ik gebruik dit product elke avond en ik heb inmiddels al een nieuwe open. Prima facewash als je niet heel erg last hebt van onzuiverheden.


Ik heb de afgelopen tijd veel geëxperimenteerd met gezichtscrème. De ene dag was mijn huid ontzettend droog en had het een dikke, voedende crème nodig en de andere dag was mijn huid juist erg vettig en had ik een crème nodig die dit tegen zou gaan.
Links zie je de Lettuce & Cucumber Water Jelly Cream van Skinfood. Deze crème gebruikte ik op dagen dat ik last had van een vettige huid. Hij werkt verfrissend en trekt snel in, door de waterige substantie. Prima crème, maar geen musthave.
In het midden zie je de Comfort Zone Renight Recover Cream, die in de november editie van Glossybox zat. Deze crème heb ik gebruikt als nachtcrème en wat was 'ie fijn! Helaas heb ik het geld niet om de fullsize te kopen, deze crème kost namelijk 70 euro. Misschien over een paar jaar, maar nu kan ik het me niet veroorloven.
Rechts zie je Carrot Moisture Cream van The Body Shop, waar ik een haat-liefde verhouding mee had. Deze crème is heel voedend en dik en is perfect voor de droge huid. Deze worteltjescrème kon ik echter niet langer dan drie dagen achter elkaar gebruiken, dan kreeg ik er puistjes van omdat 'ie dan te voedend was. Dit was een beetje mijn 'redder in nood voor extreem droge huid' crème. Jammer dat 'ie op is, ik merk dat ik hem nu al mis voor die dagen dat de velletjes op m'n voorhoofd staan.


Mijn all time favourite oogmake-up remover is ook weer op. Inmiddels heb ik er alweer twee op voorraad, dus niet getreurd. Deze HEMA make-up remover haalt zelfs dikke lagen waterproof mascara moeiteloos van mijn wimpers. Het is een remover op oliebasis, dus als je daar niet van houdt is dit een no go voor jou.
En rechts zie je dan mijn holy grail op het gebied van deodorant. Deze Dry Comfort van Nivea in stickvorm gebruik ik 's ochtends op schone oksels en dan blijf ik bijna de hele dag transpiratie-vrij. Ik ben niet zo'n fan van Nivea, maar dit product is echt geweldig.


Ik heb het toch nog voor elkaar gekregen om drie make-up producten op te maken. Allereerst mijn favoriete mascara: Max Factor False Lash Effect. Deze mascara maakt mijn wimpers heel lang, vol en intens zwart. Just the way I like it!
In het midden zie je Haute & Naughty Lash van MAC. In het begin kon ik niet goed overweg met deze mascara, ik kreeg er vieze spinnenpoten van, maar na een tijdje begon ik 'm erg prettig te vinden. Jammer genoeg was de mascara vrij snel uitgedroogd, maar het duurde een tijdje voordat ik hem weg kon gooien. MAC is en blijft een bijzonder merk voor mij...
Ook is mijn favoriete vloeibare eyeliner op. Als je nog op zoek bent naar een eyeliner die écht waterproof is, moet je deze Liquid Liner Waterproof van Catrice zeker eens een kans geven. Hij is echt heel fijn, ik heb nog nooit zo'n goede eyeliner gehad! Inmiddels heb ik deze alweer voor de vierde keer gekocht.

De producten die ik weer opnieuw zou kopen (of al heb gekocht):
- HEMA Almond Scrub Cream
- Mildeen Facewash
- The Body Shop Carrot Moisture Cream
- Max Factor False Lash Effect
- Catrice Liquid Liner Waterproof

Wat heb jij onlangs opgemaakt? En zou je dat product opnieuw kopen?

Adverteerdirect