19-06-2011

HEMA wenkbrauwgel + bodyscrub



Een paar weken geleden zagen jullie in deze shoplog dat ik bij de HEMA wenkbrauwgel en een lichaamsscrub in de geur van amandel kocht. Een paar van jullie waren wel benieuwd naar deze twee producten, vandaar deze review.


De amandelgeurige scrub beloofd verzachtend en hydraterend te zijn. Op de achterkant staat: "Scrubcrème met amandelolie en natuurlijke scrubdeeltjes. Verwijdert op zachte wijze dode huidcellen. Maakt de huid zacht en houdt de vochtbalans op peil. Masseer de crème met ronddraaiende bewegingen over de vochtige huid, daarna goed afspoelen. Niet geschikt voor het gezicht. Geschikt voor elk huidtype." Sounds good, toch?


Met zachtjes knijpen komt de scrub door een kleine opening uit de tube. Dit is erg hygiënisch, want op deze manier komen je vingers (en dus bacteriën) niet bij de scrub die nog in de tube zit. De scrub is wit van kleur en heeft oranjekleurige scrubdeeltjes. Ik gebruikte deze scrub onder de douche, en bracht deze met ronddraaiende bewegingen aan op mijn lichaam. De scrubdeeltjes zijn precies goed voor mijn ietwat droge huid: ze zijn niet te ruw, maar scrubben wel degelijk de dode huidcellen weg. De crème-achtige substantie zorgt ervoor dat je je huid meteen goed verzorgt onder de douche. De scrub ruikt heerlijk naar amandel. De geur is heel fijn; niet té sterk aanwezig, maar de amandelen kan je wel duidelijk ruiken. Nadat ik de scrub had afgespoeld, voelde mijn huid meteen heel zacht aan. Ik ben echt zeer tevreden over deze budgetvriendelijke scrub van de HEMA! Hij kost rond de 2 euro.




Hierboven zien jullie de wenkbrauwgel van de HEMA in de kleur Brown. De verpakking is simpel en makkelijk. De gel zit in een soort mascara-achtige verpakking, en heeft ook een mascaraborsteltje. De kleur van de gel ziet er wat angstaanjagend uit, maar dit is totaal niet de kleur die je op je wenkbrauwen te zien krijgt (gelukkig). De wenkbrauwgel is heel prettig in gebruik, de gel komt geleidelijk op het borsteltje en je krijgt dus niet meteen een dikke klodder gel op je wenkbrauwen. Prima! Van de kleur zie je héél lichtelijk iets terug. Maar dan nu, werkt hij goed: Ik zeg volmondig JA! Ik gebruik deze wenkbrauwgel elke ochtend, nadat ik mijn wenkbrauwen bij heb getekend. De gel zorgt ervoor dat mijn wenkbrauwen de hele dag in model blijven en dat het potlood niet gaat vlekken. Ik raad deze wenkbrauwgel zeker aan voor de meiden die hun wenkbrauwen in model willen hebben. Als je op zoek bent naar een goed gepigmenteerde gel, zou ik je deze afraden. De wenkbrauwgel heeft me rond de 3 euro gekost.

Adverteerdirect