07-07-2011

Kruidvat Shoplogje


Van de week was ik even in de stad. Als ik in de stad ben, kan ik het niet laten om ook even bij het Kruidvat te kijken. Ik wilde weten of de Papagena collectie van Catrice al in de winkels lag. Helaas was dit niet het geval, maar ik heb wel wat leuke dingetjes mee naar huis genomen!




Ik had al veel goede dingen gelezen en gehoord over deze Smokey Eyes Brush van Essence. Ik besloot hem maar mee te nemen, hij was tenslotte erg goedkoop. Het is een creasebrush, dus deze kwast van je gebruiken om kleur aan te brengen in je arcadeboog. Je kan hem natuurlijk ook voor andere dingen gebruiken (een lijntje op je onderste wimperrand blenden, bijvoorbeeld). Ik heb hem al gebruikt, en ik kan jullie vertellen dat hij inderdaad goed is! Hij pakt het product goed op, en je kan er mooie looks mee maken! Zeker een aanrader.



Ook ben ik erg benieuwd naar de nieuwe lijn van Essence, My Skin. En dan met name naar de dagcrème! Ze hebben geloof ik 3 à 4 verschillende soorten, en ik heb de crème voor de droge tot normale huid. In dit product zit granaatappel en bamboe, en dat klinkt wel erg fijn! En vinden jullie ook niet dat het potje er superschattig uitziet? Ik heb hem nog niet getest, omdat ik eerst even mijn andere crème op wil maken, maar jullie krijgen hier zeker nog een review over!


Verder kocht ik een spray van Gliss Kur, die je haar weer moet 'repareren'. Tevens is het ook een anti-klitspray. Ik heb hem nog niet eerder gebruikt, dus ik ben erg benieuwd!



Bij Essence zag ik nog 2 lippotloodjes liggen die me erg aanspraken. De koraalkleurige heet Nude Coral, en de frambooskleurige heet Cute Pink. Ik zie nu pas dat de foto van de swatches niet erg scherp is, maar de kleuren komen wel redelijk overeen. De lipliners zijn in ieder geval erg romig, en goed gepigmenteerd.




Ook nam ik een tubelipgloss van Essence mee met de naam/smaak Pink Dragonfruit. Deze was lastig om te swatchen, zoals je ziet zie je in het midden van de swatch de rood/roze shimmer, en daaromheen een transparante gloss. Hij ruikt wel súperlekker! Ik heb hem al een paar keer gedragen, en hij is wel wat gepigmenteerder dan hier op de swatchfoto. In een bakje met producten in de uitverkoop, vond ik deze lipstick van Catrice uit de oude collectie. Ik vond deze lipsticks echt geweldig: de geur, de substantie, de kleuren, de pigmentatie... *zucht* Ik snap niet dat Catrice die lipsticks vernieuwd heeft. Ik was dan ook erg blij dat ik een leuk kleurtje zag liggen die ik nog niet had! De kleur heeft Rosé Glaze. Jammergenoeg zat er een plakbandje over de lipstick, waardoor het er nu niet meer zo mooi uitziet. Maar de kleur is daarom niet minder mooi, natuurlijk! Ik ben erg blij met deze lippenstift.

Een bescheiden shoplogje, maar ik ben erg blij met mijn aankoopjes! De prijzen:
- Essence Smokey Eyes kwast: 1.30
- Essence My Skin dagcrème: 2.00
- Gliss Kur anti-klitspray: 4.30
- Essence lippotloden: 1.00 per stuk
- Essence lipgloss: 1.00
- Catrice lipstick: 1.50

Hebben jullie nog iets gekocht, afgelopen week? :)

Adverteerdirect