15-07-2011

Lucky me!

Afgelopen maand was ik een ontzettende geluksvogel. Zomaar ineens won ik bij 4 winacties! Zo won ik 30 euro shoptegoed bij Enchantra, waar jullie al meerdere artikelen over hebben kunnen lezen. Maar daar bleef het niet bij, ik won namelijk ook nog een winactie van Budgetproof, Beautyforgirls, en Fabulously Beautiful! Lucky me, lucky me!

Dit pakketje won ik bij Budgetproof:


Dit zat erin:
- kleimasker
- melk & honingmasker
- nagelvijltjes
- peel-off masker
- glasvijl
- Essence lipgloss
- Catrice oogschaduwquad
- HEMA colourchange blush
- pincet
- Gosh lipgloss
- handcrème
- zakspiegeltje
- Lush douchejelly
- Lush douchezeep (Honey I Washed The Kids)
- toilettasje van Catrice
- verzorgingspakketje van Resort

Dit pakketje won ik bij Beautyforgirls:


Dit zat erin:
- wattenschijfjes
- voetenmaskertje/koeler
- vijltje
- parfumtestertje
- 5 fimocanes
- sample haarmayonaise
- Dove deodorant
- Montagne Jeunesse maskertje
- zwarte nail-art striper
- badei (banaan)
- fruity lipbalm (cherry)
- nagellakremover pads (vanillegeur)
- bruishartje voor in bad

Oeps, ik was nog 3 gewonnen producten op de foto te zetten!


- Catrice nagellak
- Catrice eyelinerkwastje
- HEMA oogschaduwkwastje

Dit pakketje won ik bij Fabulously Beautyful:

Dit zat erin (alles is van Yves Rocher):
- havermout peeling
- hydraterend masker
- douchegel (aardbeiengeur)
- shampoo
- petrolkleurige nagellak
- lippenbalsem (aardbeiensmaak)


Ik ben echt ontzettend blij met alle spulletjes en ik ga alles lekker testen en gebruiken. Jullie zullen natuurlijk ook een aantal reviews voorbij zien komen over deze producten!

En, alsof ik nog niet genoeg verwend was, kreeg ik bij het afscheid van mijn stageklas van een hele lieve ouder nog een pakketje met daarin een Vogue deodorant en een bodyscrub van Therme. Lief hè?!


Heeeerlijk, al die winacties. Ik voel me wel een beetje verwend nu, hoor. Voorlopig zal ik ook wel niks meer winnen, haha. Ik laat nu ook een aantal winacties aan me voorbij gaan, omdat ik het anders niet eerlijk vind voor anderen.

Hebben jullie weleens iets via een beautyblog gevonden? Zo ja, wat? :)

Adverteerdirect