03-07-2011

TAG: How Much Have You Changed?

Yes, ik heb weer een tag gekregen! Ik vind dat altijd superleuk! Dit keer kreeg ik de tag van Jody. Bedankt daarvoor, Jody!

Wat houdt de tag precies in?
- Post een foto van jezelf een tijdje terug en hoe je er nu uit ziet.
- Tag who you like.



Deze foto is in Frankrijk genomen, tijdens de zomervakantie in 2008. Wat was ik bruin, hè?! Dit was trouwens tijdens mijn make-uploze periode, waarover ik vertelde in dit artikel. Op zich vind ik de foto niet zo mooi, maar het geeft wel een goed beeld weer van hoe ik er 'vroeger' uitzag, zonder make-up. Ik wilde eigenlijk liever een foto posten van nog verder terug, toen ik heel veel (lelijke) make-up droeg, maar die kon ik helaas niet vinden omdat ik nu een andere computer heb.


Zo zie ik er tegenwoordig uit. Wat een verschil! Ik vind mezelf er nu mooier uitzien dan op de foto hierboven. We zijn nu 3 jaar verder, en ik vind zelf dat je dat ook wel kan zien in mijn gezicht. Deze foto is gemaakt in de trein, toen ik ging winkelen met mijn beste vriendin. Ik heb haar er even afgeknipt, want ik weet niet of ze het wel op prijs stelt als ze hier opeens open en bloot (figuurlijk) op mijn blog komt te staan.

Dit vond ik een erg leuke tag! Ook omdat het toch wel weer persoonlijk is, en ik vind dat zelf altijd wel leuk op andere beautyblogs.

Ik tag de volgende meiden:
- Carola
- Jorna

Neem de tag gerust over, als je dat leuk vindt!

Adverteerdirect