21-08-2011

21st Birthday Haul!

Afgelopen dinsdag was ik jarig en ben ik 21 jaar geworden. Ik ben nooit zo van het vieren van mijn eigen verjaardag (ik vind het verschrikkelijk om een jaar ouder te worden, elk jaar weer), maar mijn zus en haar vriend hadden zichzelf uitgenodigd en mijn beste vriendin ook, omdat ze niet meer kon wachten met het geven van haar cadeautje, haha. Toen kon ik er niet meer onderuit: ik móest mijn verjaardag vieren.
Natuurlijk was het hartstikke gezellig en vond ik het uiteindelijk heel leuk en fijn dat de mensen van wie ik hou er waren, die dag. En: ik heb hele leuke cadeautjes gekregen! Die wil ik jullie natuurlijk even laten zien...

Van mijn zus kreeg ik een paar cadeautjes. Ik kreeg van haar dit mooie tegeltje, dat ze zelf heeft ontworpen. Het gedicht heeft ze ook zelf geschreven. Die krijgt natuurlijk een mooi plekje op mijn kamer!
Ook kreeg ik van haar een french-manicure setje. Altijd handig!
Verder kreeg ik van haar een giftcard van de Douglas, omdat ze het parfum dat ik graag wilde niet hadden in het filiaal waar mijn zus was. Nu kan ik hem dus gewoon zelf halen, dat is natuurlijk niet erg. Ik kreeg bij de giftcard nog een maskertje, een parfumtestertje en een proefje van een Biotherm gezichtsserum.
Al heel lang wilde ik een externe harde schijf, om mijn bestand op te back-uppen. Mijn computer is vorig jaar gecrashed, en ál mijn bestanden zijn kwijt. Dat wil ik niet nog een keer meemaken! Van mijn vader kreeg ik deze externe harde schijf van Samsung, met 2 TerraByte (daar kan ik wel even mee vooruit!).
Van mijn schoonfamilie mocht ik wat leuks uitzoeken bij de parfumerie. Ik koos voor twee kleine parfums, omdat ik dat leuker vind dan één grote. Ik koos voor twee luchtjes die ik ook al een tijd wilde: Lolita Lempicka (links) en Heat van Beyoncé (rechts). Ik kan jullie nu al vertellen dat ik met beide geuren ontzettend blij ben!
Van mijn beste vriendin (Jamilla) kreeg ik een heel groot cadeau. Of eigenlijk, een heleboel cadeautjes! Ik kreeg van haar deze Hello Kitty opbergbox, met daarin allerlei cadeautjes met het thema New York. Wij willen namelijk ontzettend graag met z'n tweetjes naar New York, al een paar jaar lang, maar dit is er nog nooit van gekomen!
In de Hello Kitty doos (die ik trouwens ook al lang liep te lemmen), zaten de cadeautjes met roze papier ingepakt. Let even op de details: de stickers hebben allemaal met New York te maken!
Ook had Jamilla allerlei leuke plaatjes van New York in de box gedaan, met een paar vlieg-gerelateerde dingen, zoals een boardingpass voor New York, bagagestickers, noem maar op. Heel leuk!
Dit was wat er in de box zat:

 


- New York City Girl t-shirt
- spaarvarken met Amerikaans geld erin
- New York thee
- zelfgemaakte mixtape met liedjes die te maken hebben met New York
- twee nagellakjes van NYC (met de namen Manhattan en Times Square)
- een label voor aan je bagage met New York print
- een armband met daarin gegraveerd: Lotte <3 New York City (en daarachter een appel! Zo leuk!)

Als klapper op de vuurpijl (alsof ik nog niet genoeg van Jamilla had gekregen), kreeg ik echt een onwijs mooi cadeau: Urban Decay Loves NYC Book of Shadows 3!! Zó lief!

Van Joey (mijn vriend) kreeg ik een MAC oogschaduw in de kleur Vanilla. Deze wilde ik al zóooo lang! Toen hij vroeg wat ik voor mijn verjaardag wilde, vroeg ik meteen om deze oogschaduw. Ik wilde maar een klein cadeautje van hem, omdat ik natuurlijk al een hele vakantie naar Turkije van Joey en mijn moeder heb gekregen. Dat was natuurlijk al helemaal geweldig!


Verder heb ik van mijn vriend en mijn moeder dus al een vakantie naar Turkije gekregen. Van mijn moeder kreeg ik nog een beetje geld toegestopt om iets leuks uit te zoeken, voor mijn verjaardag.

Ik ben echt verwend, zeg! Dit had ik niet verwacht. Natuurlijk zullen jullie binnenkort nog zien wat ik van de giftcard van Douglas ga kopen, reviews van mijn twee nieuwe parfums, en een review van het supermooie Book of Shadows 3 van Urban Decay! En wat meer foto's en swatches van MAC Vanilla volgen als vanzelfsprekend ook nog.

Adverteerdirect