14-08-2011

Sleek Shoplog

Het duurde even, maar eindelijk kwam mijn pakketje van Sleek binnen! Ik bestelde twee weken geleden een paar producten bij Enchantra, met de kortingscode van Vera Camilla (die inmiddels niet meer geldig is, helaas). En óh, wat was ik blij toen de pakketbezorger aanbelde en me dit pakketje overhandigde!


Ik had mijn oog al een tijdje geleden op het Oh So Special palette laten vallen. Dat kon ook bijna niet anders, aangezien op bijna elke blog prachtige swatchfoto's en looks voorbij kwamen. Ik moest en zou dit palette ook in mijn stash hebben! Ik ben er nu al ontzettend blij mee. Voor dit palette betaalde ik €6,09 (normaal: €7,25).


Ook wilde ik al een tijdje een blush van Sleek proberen. Ik had op internet wat rondgekeken naar swatches en foto's, en besloot dat ik de blush Rose Gold wilde hebben. Op de swatchfoto zie je eerst één veeg (look at that color pay-off!), en daarna zie je de blush uitgeveegd. Is 'ie niet prachtig? Voor deze blush betaalde ik €5,03 (normaal: €5,99).


Als laatst was ik erg benieuwd naar de Pout Polishes van Sleek: de getinte lippenbalsems. Ik bestelde de kleur Powder Pink. Ik was verbaasd dat de balsem zoveel kleur af geeft! Voor deze Pout Polish betaalde ik €5,45 (normaal: €6,49).


Jullie zien binnenkort uiteraard nog een look met deze producten. Ik kan jullie wel al vertellen dat ik met alledrie de producten, ontzettend blij ben!

Welke producten hebben jullie van Sleek?

Adverteerdirect