13-08-2011

NOTD: Catrice Welcome To The Jungle



Het heeft even geduurd, maar eindelijk heb ik dan een NOTD van mijn enige lakje van de Catrice Papagena collectie. Ik weet niet eens of de collectie nog wel in de winkels ligt, maar ik wilde hem toch even met jullie delen, want ik vind dit lakje prachtig!


Dit juweeltje heet Welcome to the Jungle, en maakt deel uit van de Papagena collectie van Catrice (limited edition). Hij kost 2,50 euro, zoals alle nagellak van Catrice.

Ik heb een foto met flits gemaakt, en een foto zonder flits. Welcome to the Jungle heeft namelijk een hele mooie sheen over zich heen. In het normale, niet zo felle licht lijkt het een 'gewoon' donkergroen lakje, maar zodra er zonlicht of een ander fel licht op schijnt, zul je zien dat er ook veel goud in verwerkt zit! Ik ben fan van dit nagellakje. Ik ga deze denk ik nog vaak dragen, maar waarschijnlijk bewaar ik 'm vanaf nu voor de herfst en de winter.

Zonder flits

Met flits

Welke nagellak hebben jullie weten te bemachtigen uit deze leuke LE collectie van Catrice?

Adverteerdirect