25-09-2011

ELF Nagellak!


Een aantal weken geleden bestelde ik bij ELF (Eyes Lips Face) een aantal producten en zo ook deze vier kleuren nagellak. Een aantal bezoeksters gaven aan een review te willen zien van de nagellak en nu ik ze allemaal goed heb getest en heb gedragen, is het dan eindelijk zover: tijd voor een review!

Een korte beschrijving/review van de nagellak van ELF in het algemeen:

De nagellak van ELF kost 1 euro en is van prima kwaliteit. Ik lak mijn nagels altijd met twee laagjes, zo ook bij deze nagellak. De kleuren zijn allemaal goed dekkend en lakken niet streperig of te dik of te dun; ze zijn gewoon fijn! De kwast van de nagellak is te vergelijken met de kwastjes van de nagellak van Catrice, ook daar heb ik niks op aan te merken. De nagellak chipt niet snel, ik had pas na drie dagen een beetje tipwear. Voor de prijs van een luttele euro heeft ELF toch echt wel een paar hele leuke lakjes op de site staan! Aanraderrrr!

Punk Purple, mijn favoriet van deze vier, is donker wijnrood en neigt naar paars. Prachtige kleur, als je het mij vraagt!


Fire Coral heeft een donkere koraalkleur. Mooi, maar misschien iets minder bijzonder.


Passion Pink is een lichtere variant van Fire Coral. Ook een koraalkleurtje, maar dan wat lichter en meer peachy. Deze heb ik met plezier gedragen! Ik moet wel zeggen dat de naam niet helemaal goed past bij dit – toch wel vrij oranje – nagellakje.


Mint Cream is een bijzondere turkoois kleurtje. De kleur is meer blauw dan groen, vind ik. Deze nagellak heeft wel wat weg van Am I Blue Or Green van Catrice. Leuke, frisse kleur!


Note: Alle vier de kleuren zijn trouwens geheel creamy. Ik was vergeten om foto's te maken van Fire Coral en Mint Cream voordat ik er een glitter topcoat overheen lakte, mijn excuses! Ze zijn dus niet shimmery van zichzelf.

Kortom: als je nog op zoek bent naar leuke nagellak kleuren die kwalitatief goed zijn en ook nog eens lekker budget, kijk dan eens op de site van Eyes Lips Face!

Adverteerdirect