26-09-2011

Winactie: Producten van The Beauty Bakery!


Het is zover: vanaf vandaag kun je meedoen aan mijn allereerste winactie! Een tijdje geleden schreef ik over mijn bestelling van The Beauty Bakery, en dat ik mijn pakketje dubbel had gekregen. De dubbele home scent heb ik aan mijn moeder gegeven, maar de Extra Big Poofy Hair Solid Shampoo en de Whipped Body Frosting in Pink Sugar heb ik nog bewaard. Ik dacht: ik kan de dubbele dingen net zo goed gebruiken voor een winactie, zo maak ik een ander misschien hartstikke blij! De producten zitten nog netjes in de verpakking en zijn uiteraard nog ongebruikt (en ongeopend). Eén van jullie kan deze leuke spulletjes van The Beauty Bakery winnen!

Wat kun je precies winnen?


- Extra big poofy hair solid shampoo bar


- Whipped body frosting in de heerlijke geur Pink Sugar


- Bruisballen voor in bad

Over de shampoo bar en de body frosting heb ik al reviews geschreven, bekijk die dus even als je precies wilt weten wat de producten zijn en hoe ze werken.

Wat moet je doen om te winnen?
- Volg mij op Bloglovin’ en/of Google Friend Connect
- Laat een reactie achter met een geldig emailadres, zodat ik je kan bereiken als je hebt gewonnen. In deze reactie geef je aan dat je meedoet en vertel je welke artikelen jij het leukst vind op mijn blog, en wat je eventueel meer zou willen zien

Voor een extra kans om te winnen kun je de volgende dingen doen:
- Volg me op twitter en tweet dit bericht: “Win een pakketje met drie producten van The Beauty Bakery op http://lottelovesbeauty.blogspot.com - @Lotte_dejonge”
- Een artikeltje maken op je blog over deze winactie, met link naar de winactie

Je kunt meedoen t/m maandag 10 oktober. De winnaar wordt random gekozen door de site http://andrew.hedges.name/experiments/random/pickone.html. Je naam kan maximaal 3 keer op de lijst komen te staan. Deze winactie is voor meiden uit Nederland en België. Ik hoop dat jullie meedoen aan mijn eerste winactie! Veel succes, allemaal!

Adverteerdirect