23-09-2011

TAG: Wat heb je liever? (Deel 2)

Van de lieve Evelien van Oh Fashion kreeg ik een leuke tag. Misschien hebben jullie mijn vorige tag wel gezien, de 'wat heb je liever?' - tag. Nu heeft Evelien een vervolg gemaakt met tien nieuwe, ontzettend moeilijke vragen!


1. Nooit meer foundation of nooit meer mascara?
Dit is voor mij een makkelijke vraag! Ik draag sowieso al bijna nooit foundation, dus ik ga meteen voor nooit meer foundation. En daarbij komt ook nog dat ik er zonder mascara een stuk minder wakker uitzie.

2. Je mag de rest van je leven nog maar twee make-up producten gebruiken. Welke zijn dat?
Als eerst natuurlijk mascara. Poeh, nu nog een tweede kiezen! Dan ga ik voor een getinte lippenbalsem, die ik ook kan gebruiken als blush. Multifunctioneel!

3. Alleen nog maar grijze nagellak, of alleen nog maar neonroze nagellak dragen?
Alleen nog maar neonroze nagellak! Ik ben gek op felle, vrolijke kleurtjes en ik draag dat veel liever dan saaie grijstinten. Roze nagellak zou me ook een stuk vrolijker maken dan grijze nagellak, denk ik.

4. Alleen nog maar producten van de limited edition kopen, of alleen nog maar producten van de standaard collectie kopen?
Ik kies voor de standaard collectie. Bij de limited edition producten heb je minder keuze dan bij een standaard collectie. Ook vernieuwen die standaard collecties zich weleens, waardoor je niet lang met dezelfde producten en collecties zit opgescheept.


5. De hele dag met zwarte lipstick rondlopen, of met kleuter oogschaduw (lees: knalroze, knalblauw, etc.)?
Jeetje, wat een moeilijke! Na lang denken ga ik voor de kleuter oogschaduw. Zwarte lipstick zou mensen afschrikken, en misschien kan ik nog wel wat moois maken van de knalroze en/of knalblauwe oogschaduw.

6. Dikke, borstelige en zware wenkbrauwen die je niet mag epileren, of vreselijk tacky dunne, getekende lijntjes?
Ik kies voor de dikke, borstelige en zware wenkbrauwen. Ik vind te dunne wenkbrauwen verschrikkelijk en hou al helemaal niet van die getekende (veel te dunne!!!) lijntjes. Dan heb ik liever een wat wildere uitstraling, haha.


7. Wat heb je liever, geen wimpers meer, of een gezicht dat onder de grote puisten zit?
Geen wimpers meer. Ik vind het al vreselijk als ik één puistje heb, laat staan een heel gezicht vol met die grote knoeperts! Ook al bestaat er foundation, je zal het toch blijven zien als ze echt groot en dik zijn. Als ik geen wimpers meer zou hebben zou ik de rest van mijn gezicht extra mooi maken met blush en een mooie lipstick, om daar de aandacht naartoe te trekken.

8. Alleen nog maar Action make-up kopen, of de rest van je leven Dior make-up kopen?
Ik heb van de Action nog geen make-up, maar ook nog niet van Dior. Dit vind ik dus een moeilijke keuze, omdat ik met beide merken nog geen ervaring heb. Toch ga ik dan voor Dior, omdat ik de lipproducten wel altijd erg aantrekkelijk en verleidelijk vind!


9. Alleen nog maar zwarte, emo make-up dragen (zwarte lipstick, zwarte panda ogen, dikke eyeliner) of Barbie-kleuren (roze oogschaduw, knalroze lippen, knalroze blush)?
Wederom ga ik voor kleur. Ik heb liever dat mensen om me moeten lachen omdat ik eruit zie als een barbie, dan dat mensen van me schrikken door mijn zware, zwarte make-up.

10. De rest van je leven alleen nog maar afgekloven nagels of enorm lange nagels van 5 centimeter?
Both not charming, als je het mij vraagt. Toch ga ik voor de afgekloven nagels. Vijf centimeter is ontzettend lang en daar kan je zo weinig mee! Ik merk nu al dat ik geen lippenbalsem uit potjes kan halen, moet je nagaan hoe dat zou zijn met nog veel langere nagels!


Ik wil Evelien nog even bedanken voor het taggen! Wat een moeilijke vragen waren dit, zeg. Wel erg leuk om te beantwoorden en om over na te denken!
Ik tag niemand, omdat ik geen idee heb wie er al getagged is en wie niet. Maar, as always, voel je vrij om de tag over te nemen! Dat zou ik erg leuk vinden. 

Adverteerdirect