03-10-2011

LOTD: Lazy day


Today I don’t feel like doing anything, I just wanna lay in my bed… Zo voelde ik me vandaag ook. Helaas moest ik wel naar school en kon ik dus niet de hele dag in bed blijven liggen. Mijn site heet dan wel Lotte Loves Beauty, maar soms heb ik even geen zin om me helemaal op te tutten en een leuke outfit aan te doen. Soms heb ik gewoon een lazy day, en vandaag is zo’n dag.


Mijn ooglook van vandaag. Simpel! Ik had geen zin om een half uur bezig te zijn met mijn ooglook. Ik draag alleen een huidkleurige oogschaduw met hele lichte shimmer, om er iets frisser uit te zien. Verder heb ik met zwarte oogschaduw mijn wimpers iets dikker aangezet, zodat ze wat voller lijken. Geen eyeliner. Daar had ik even geen zin in! Een slordig laagje aangebrachte mascara, wenkbrauwen lichtjes bijwerken and that’s it.


Met mijn gezicht heb ik niets gedaan. Ik deed mijn dagcrème op en verder liet ik mijn gezicht maar gewoon een dagje ademen, zonder blush, zonder bronzer, zonder highlighter, zonder concealer en zonder poeder.


Aan mijn outfit was ook te zien dat ik vandaag nergens zin in had. Ik pakte een random shirtje en spijkerbroek uit de kast en trok dit aan. Prima! Om deze saaie look af te maken deed ik mijn grijze allstars aan.

Mensen zullen me buitenshuis niet vaak zien op deze manier. Normaal gesproken zorg ik dat ik er fris uitzie door mezelf lekker op te tutten en een mooie outfit proberen samen te stellen. Maar soms is het ook wel even fijn om je niet druk te maken of je eyeliner nog goed zit, en of je lippenstift al moet worden bijgewerkt. Heerlijk, zo’n dagje even geen tuttebelletje te zijn.

Hebben jullie ook weleens zulke dagen?

Adverteerdirect