26-10-2011

Shoplog (Max Factor, HEMA, Essence, Aussie)


Ik ging afgelopen zaterdag even met mijn moeder de stad in, want ik had een paar dingen nodig. Nodig? Ja, echt, nodig. Mijn favoriete mascara was bijna op en ook met mijn shampoo en conditioner zou ik niet lang meer vooruit kunnen. Er waren wat leuke aanbiedingen afgelopen week, dus daar maakte ik even gebruik van!


In het foldertje van Etos zag ik dat op alle mascara’s van Max Factor de heerlijke 1+1 gratis actie was. Dat kwam mooi uit, want mijn holy-grail mascara (The False Lash Effect) was bijna op en aangezien deze €17,99 per stuk kost, scheelde dat me een hoop geld. Altijd fijn om een back-up te hebben!


Zoals ik al vermeldde zijn mijn shampoo en conditioner bijna op. Ik heb nog steeds niet de perfecte producten gevonden om mijn haar mee te wassen, dus ik koop bijna elke keer weer andere producten (de eeuwige zoektocht naar de wondershampoo en conditioner, wie kent het niet?). Over de producten van het merk Aussie had ik al veel goeds gehoord, dus besloot ik dit maar eens te proberen. Ik nam de Miracle Moist shampoo en de 3 Minute Miracle Reconstructor mee. Etos had een leuke actie: het tweede Aussie product voor de halve prijs. Fijn!


In het foldertje van HEMA stonden tunnelsjaals/colsjaals. In mijn wishlist konden jullie al zien dat ik deze graag wilde, en nu heb ik ‘m ook! Ik heb de donkerbruine gekozen, die vond ik het mooist. En oh, wat is ‘ie lekker warm! Mijn moeder had nog een kortingssticker, dus ging er nog 15% van de prijs af.


Natuurlijk kon ik het niet laten om even naar Kruidvat te gaan, om te spieken of er al een nieuwe collectie in de schappen van Essence en Catrice lag. Dit was niet het geval, maar ik stuitte wel op deze twee mooie lakjes van de Essence Colour & Go lijn. De gouden heet Shiny Godness en de bruinrode heet Reach Peach. Swatches volgen nog!

Prijzen:
- Max Factor False Lash Effect mascara, 2 voor €17,99
- Aussie shampoo en conditioner, samen €9,50 (tweede product halve prijs)
- HEMA tunnelsjaal, €4,15 (normaal €5,00)
- Essence Colour & Go nagellak, beide €1,29

Zo zie je maar dat het toch wel zin heeft om in foldertjes te kijken, haha. Vooral bij de mascara scheelt het me een hoop geld!

Wat hebben jullie onlangs voor leuke aankopen gedaan?

Adverteerdirect