07-11-2011

Gekocht: 2 Nieuwe Lipsticks!


Een tijdje geleden kwam Maybelline New York met een nieuwe lippenstiftcollectie uit, genaamd Color Sensational The Shine. Op verschillende blogs zag je swatches en mooie foto’s van een aantal van deze lipsticks. Vorige week, tijdens de 35% korting op alle make-up actie bij Kruidvat, besloot ik twee van deze lipsticks mee te nemen, die ik eigenlijk al wilde sinds ik ze op al die blogs voorbij zag komen.



Mango Diamonds (links) en Juicy Bubblegum (rechts) stonden al lang op mijn denkbeeldige verlanglijstje. Over de huls van de lipstick móet ik natuurlijk wel wat zeggen, want deze vind ik prachtig! De roze kleur, de vorm, maar uiteraard draait het vooral om het regenboogeffect. Gorgeous!


Mango Diamonds is een oranje/koraalkleurige lippenstift met fijne shimmer. Zo’n lippenstift had ik nog niet in mijn collectie, alleen een lipgloss in deze kleur.


Juicy Bubblegum is een creamy, lichte barbieroze lippenstift, met blauwe ondertoon. Ik was eerst bang dat hij teveel op Frozen Rose van Catrice zou lijken, maar dit is niet het geval. Juicy Bubblegum heeft een veel koelere ondertoon.


Links zie je Juicy Bubblegum, rechts Mango Diamonds. Beide lipsticks zijn heel romig en voelen prettig aan. De pigmentatie is ook goed, je hoeft niet lang te smeren om de kleur goed te zien op je lippen.

Juicy Bubblegum:


Mango Diamonds:


Ik moet zeggen dat Juicy Bubblegum wel even wennen is. Ik draag bijna altijd lipsticks met warme ondertoon, maar eigenlijk vind ik dit ook wel leuk staan, ik heb het idee dat het mijn ogen mooier uit laat komen. Mango Diamonds vind ik ook erg mooi, ik ben al is het misschien een minder oranje kleurtje dan ik had verwacht. Mijn excuses voor de vreselijke blurry fullface foto’s, de camera wilde niet goed focussen, achteraf gezien. Sorry!

De lipsticks uit de Color Sensational The Shine collectie zijn te koop bij de drogist en kosten €10,49 per stuk.

Welke lippenstift heb jij uit deze Color Sensational collectie van Maybelline? En welke lipstick vind je mooier, Juicy Bubblegum of Mango Diamonds?

Adverteerdirect