09-11-2011

NOTD: Essence Copper Rulez


Sinds het herfst is ben ik helemaal into de bruine nagellak. Ik gooide mijn nagellakstash even overhoop en kwam weer een aantal lakjes tegen die ik eigenlijk wel erg leuk vind, maar nog maar één keer heb opgehad. Zo ook Copper Rulez, van de Metallics collectie van Essence, die ongeveer een jaar geleden uitkwam. Het speciale effect dat je krijgt wanneer je er een magneet bij gebruikt heb ik achterwege gelaten, het ging me puur om de mooie bruine kleur met shimmer.

De kleur verschilt per soort licht. Wanneer ik in het zonlicht sta, of een foto maak met flits, is de nagellak een beetje mosgroen/bruin en wanneer ik geen fel licht heb zie je dat de nagellak echt metallic koperbruin is.


De nagellak dekt binnen twee laagjes en chipt niet snel. Ik heb de nagellak zo’n 3 dagen gedragen, daarna vond ik het weer tijd voor een andere kleur. Copper Rulez zat er toen nog helemaal goed op, zonder beschadigingen. Wat ik prettig vond aan deze nagellak is dat ‘ie snel opgedroogd was, het duurde echt maar een minuutje en dat is natuurlijk lekker snel!

Ik moet zeggen dat de nagellak een tikje streperig is, dat kun je ook wel zien op de foto’s. Sommige meiden vinden dat misschien niet erg, maar ik vind het wel een minpunt omdat het er dan slordig uit kan zien, als de strepen die je ziet niet kaarsrecht zijn.


Copper Rulez is (voor zover ik weet) niet meer verkrijgbaar, maar er zijn wel lakjes te vinden die op deze kleur lijken en misschien wel een dupe zijn.

Wat vinden jullie van metallic nagellak? Hebben jullie ook zulke lakjes in jullie bezit?

Adverteerdirect