19-05-2012

L'Oréal Telescopic Carbon Black Mascara


Ik hou enorm van budgetmerken en hun producten, maar voor mascara leg ik graag wat extra euro's neer. Wimpers zijn belangrijk in het gezicht en ik wil ze dan ook altijd zo lang, vol en zwart mogelijk hebben. Van de L'Oréal Telescopic Carbon Black mascara was ik al eerder fan, maar op de een of andere manier ben ik hem 'vergeten' op een gegeven moment. Laatst kocht ik hem weer eens, en ik ben weer opnieuw verliefd geworden op deze geweldige mascara.


 

L'Oréal belooft dat je wimpers door deze mascara meer dan 70% langer zullen worden. De Carbon Black pigmenten zouden moeten zorgen voor intens zwarte wimpers "voor een blik met duizelingwekkende diepte en wimpers zonder einde". Dat willen we allemaal wel, toch?




Telescopic heeft een soort kammetje als borsteltje, waarmee je de mascara heel precies aan kunt brengen. Het kammetje is vrij lang, maar wel erg dun en flexibel, zodat je goed bij de wimperaanzet en andere moeilijke plekjes kunt komen. Ik vind het kammetje heel prettig werken!


Mijn wimpers zijn al best lang van zichzelf, maar de uiteinden zijn nogal licht waardoor ze zonder mascara eigenlijk helemaal niet zo lang lijken. Daarom vind ik het zelf erg belangrijk dat een mascara goed zwart is, dan worden de uiteinden van m'n wimpers goed zichtbaar.

 

Woah! Is dat niet geweldig? Kijk hoe lang m'n wimpers zijn! Ik heb één laagje van de Telescopic Carbon Black mascara aangebracht en de foto's hierboven weergeven het resultaat. De mascara is intens zwart, komt goed tot aan de haaraanzet en maakt ze inderdaad ontzettend lang. Telescopic separeert de wimpers ook goed, maar ik heb eigenlijk net iets teveel mascara in één keer aangebracht, vandaar dat ze bij de aanzet toch iets zijn gaan plakken. Maar dat ligt meer aan mij, omdat ik nooit tevreden ben met de 'stand' van m'n wimpers en altijd maar blijf klooien tot ze perfect zitten.

Ik ben blij dat ik deze mascara weer herontdekt heb. L'Oréal doet zowaar een keer iets wat ze belooft. Oké, 'duizelingwekkende diepte en wimpers zonder einde' is natuurlijk een tikje overdreven, maar m'n wimpers worden wel echt súperlang door Telescopic Carbon Black.

L'Oréal Telescopic Carbon Black kost helaas wel aardig wat: je betaalt €15,99 voor deze mascara. Maar gelukkig zijn er regelmatig leuke aanbiedingen als 1+1 gratis, waarbij ik altijd mijn slag sla. Het is gewoon een kwestie van kopen op het juiste moment.

Wat is jouw ervaring met mascara van L'Oréal?

Adverteerdirect