17-12-2011

Foto's om in de winter- en Kerststemming te komen (en een beetje fashion, make up en random dingen tussendoor).

Wat vind ik het toch ontspannend om Tumblr en Weheartit urenlang te bekijken. Mooie foto's van make-up, landschappen, architectuur, interieur, fashion... En natuurlijk de sfeerfoto's, met als thema's winter en Kerstmis. Ik heb een paar van mijn favoriete sfeerfoto's voor jullie in een artikel gezet en om toch nog een beetje 'beauty' te blijven heb ik een paar mooie looks (fashion, hair & make up) erbij gezet die ik tegenkwam op Tumblr.


Perfecte oranje lippen!
En perfect haar <3
Ik zou willen dat ik dit uitzicht had vanuit mijn bed!
Backstage bij Victoria's Secret, wat een geweldige show was het toch weer!
Deze look vind ik echt ontzettend mooi. Ik wil dit zelf ook zo netjes kunnen! En ik vind deze vrouw ook heel mooi en profil, het schattige neusje, de prachtige wenkbrauwen, de mond, de kaaklijn, en natuurlijk de make-up.
Ik heb een lichtelijke obsessie met Miranda Kerr. Samen met Doutzen is zij mijn favoriete Victoria's Secret Angel!
Don't we all love our eyeliner?
Perfecte ooglook
Ik kon het niet laten, hihi! <3
Schattige meubeltjes!
Walking in a winter wonderland
Cuuuuuuuuuuuuute!
That's all folks! Na het opzoeken van al deze mooie en leuke foto's ben ik helemaal in de Kerststemming, wat niets voor mij is eigenlijk, want ik houd helemaal niet zo van Kerst! Dit is het eerste jaar ooit dat ik Kerstmis vier met cadeautjes en al. Normaal gesproken gingen we alleen lekker eten, maar dit jaar doen we bij het gezin van m'n vriend ook lekker cadeautjes. Ik heb er nu helemaal zin in, can't wait!

Met mijn winterdip (als het dat al was) gaat het beter. Er zijn weer volop leuke films op televisie 's avonds en dat doet mijn humeur toch wel goed. Ik moet stiekem bekennen dat ik wel naar de eerste sneeuwvlokjes uit kijk! Ben jij al in de wintermood, of zit je midden in een dipje?

Adverteerdirect