02-01-2012

Action Shoplog


Al die shoplogs van meiden die naar Action zijn geweest, al die reviews van de ontzettend goedkope make-up producten… En ik heb geen Action in mijn woonplaats of omgeving. In de Kerstvakantie hadden mijn vriend en ik eindelijk tijd om samen eens naar die goedkope voordeelwinkel te gaan en besloten we naar een filiaal te rijden. Met twee volle plastic tassen kwamen we de winkel uit, hij met dingen voor in zijn auto en een klok voor in zijn kamer, ik met onder andere beautyspulletjes.


Op school krijgen wij altijd losse papieren uitgedeeld met tentamenstof of andere belangrijke dingen. Ik ben een sloddervos en raak losse papiertjes altijd kwijt, dus toen ik deze dunne mapjes zag liggen nam ik er twee mee, een roze en een paarse. Veel handiger, dan kan ik mijn papieren netjes in een mapje stoppen en het weegt zo goed als niets! Deze kostten €0,49 per stuk.


Ik slaap altijd met sokken aan, omdat mijn voeten altijd koud zijn. Deze schattige, fluffy sokken zijn speciaal voor in bed, dus die nam ik maar mee. Het zijn twee paar sokken, voor €1,79.

Eindelijk zag ik het schap met de beautyspulletjes! Wat was het rommelig, zeg! Ik had er stiekem iets meer van verwacht (gek eigenlijk, want ik wist wel dat Action een soort Zeeman is), maar gelukkig heb ik nog een aantal leuke producten uit de schappen kunnen vissen.


Over het bekende haarserum van Action is iedereen zo enthousiast, dat ik die natuurlijk niet kon laten liggen. Ik ben heel benieuwd naar dit product! Voor dit serum met perzikgeur betaalde ik €2,99.


De lipgloss van MAX (het beautymerk van Action) ziet er precies hetzelfde uit als die van Gosh – ze hebben zelfs de lampjes in de applicators – en die vind ik erg mooi, dus ik nam er natuurlijk twee mee. Ik koos voor Italian Red en Paris Pink. Leuk dat ze namen hebben! Hiervoor betaalde ik €1,59.


De blushes van MAX schijnen ook erg mooi te zijn en prettig te werken. Ik zag maar drie verschillende kleuren liggen, en daarvan sprak Pink me het meest aan. Deze ziet er in ieder geval al heel mooi uit, zo in de verpakking! De blushes van MAX kosten €0,99.


Natuurlijk kon ik, als nagellakliefhebber, het niet laten om geen enkel lakje te kopen. Ik heb drie kleuren uitgekozen die ik het mooist vond. Van links naar rechts: Pink Diamond, Coral Red en Riviera Red. De kleuren komen niet helemaal overeen door slechte belichting (regenachtig weer en kunstlicht), maar Pink Diamond is wel degelijk roze in het echt en Coral Red is meer oranje. Per stuk betaalde ik €0,49.


Op het laatste moment zag ik nog een grote fles nagellakremover zonder aceton staan. Hier zit 250ML en dat krijg je dan voor een luttele prijs van €0,99. Goedkoper kan bijna niet!

Ook kochten mijn vriend en ik nog vier matten en een luchtverfrisser, allebei voor in zijn auto. Verder zag ik nog een mooie klok en aangezien Joey al een tijdje een klok wilde voor op zijn kamer, namen we die natuurlijk mee. Verder kocht ik een olifantenbeeldje voor mijn moeder en haar vriend, omdat zij olifanten zo leuk vinden, haha.

Ik vond het geweldig in de Action en over een paar maanden ga ik zeker weer! Eigenlijk was ik ook nog op zoek naar de ronde oogschaduwpaletjes, maar die heb ik niet zien liggen. Ach, volgende keer beter!

Ben jij weleens in de Action geweest? Heb je nog aanraders?

Adverteerdirect