01-01-2012

Winactie! Win een Catrice make-up setje!


Jaja, om 2012 maar eens goed in te luiden heb ik een winactie voor jullie! Ik vind het hartstikke leuk dat ik al zoveel volgers heb en natuurlijk wil ik jullie daar ook voor bedanken, af en toe. Een winactie wilde ik al langer doen, maar steeds kwam het er niet van. Een tijdje terug kocht ik een paar leuke make-up producten van Catrice, die ik weg ga geven aan één gelukkige winnares. Onder andere twee Limited Edition producten zijn te winnen! Lees verder om te kijken wat je precies kunt winnen en wat je moet doen om dit setje te winnen.



Wat kun je winnen:


Catrice Defining Duo Blush in Pink Grapefruit Shake


Catrice Ultimate Colour Lipstick in Pinker-Bell


Catrice Ultimate Nail Lacquer in Gold Finger en in Wrapped Around My Finger


Uit de Catrice Bohemia limited edition:
- Absolute Eye Colour Mono in My Home Is My Sand Castle
- Lipgloss in Looking Sunkissed

Hoe kun je winnen:


- Volg mij via Bloglovin' en like dit artikel.
- Laat een reactie achter in de comments dat je meedoet en wat je hebt gedaan om te winnen.

Voor een extra kans:
- Volg mij op Twitter en tweet dit bericht: "Om 2012 goed in te luiden kun je op http://lottelovesbeauty.blogspot.com een Catrice make-up setje winnen! RT en volg @Lotte_dejonge"

Meiden uit Nederland en België kunnen meedoen met deze winactie. Je kunt meedoen tot 15 januari 2012, hierna wordt de winnares willekeurig gekozen.

Succes allemaal, en vergeet niet een reactie achter te laten!

Adverteerdirect